Ook ik ben bijna jarig… (zou bijna vragen of er niet een apart “Ik ben bijna jarig en ik … -forum” zou kunnen komen)
maar ik zou graag de mening en kennis van de lezers willen vragen.
Ik stoor mij momenteel verschrikkelijk aan mijn overvolle bureau, waarop momenteel naast een liggende pc-kast ook nog twee beeldschermen staan (vullen ongeveer 85% vd ruimte op).
Nou zou je zeggen: “koop een ander bureau…”. Nou nee, ik zit nog steeds met een 14" beeldscherm waarop ik max. een resolutie van 800x600 krijg.
Ik zit te denken aan een flatscreen. 19", 20" danwel 21". Over het budget heb ik nog niet nagedacht. Daar ik absoluut geen idee heb van de kwaliteit van bepaalde merken zou ik van andere horen wat een goede keus zou kunnen zijn. Of er voor of nadelen aan kleven. Daar ik altijd al een aantal jaren achter loop voor wat betreft computerhardware (en daarmee ook software) verwacht ik dat er genoeg mensen zijn al ervaring hebben met bovenstaande.
Andere optie zou een plasma scherm zijn of een gewone bak (bij de laatste wordt mijn inleidend verhaal om zeep geholpen).