Flat belevenissen

vbimport

OK. Ik heb nu in mijn leven bij elkaar een jaar of 13 in flats gewoond. Nooit wat gebeurd. Vanmorgen was het dan zo ver: om 9:00 wordt ik niet al te lichtzinnig gewekt door een helikopter voor mijn raam. Wat een kabaal maakt zo'n ding! :eek:

Beneden in het struikgewas lag een man. De politie was er al en een ambulance arriveerde. Vrij gauw was het duidelijk dat hij dood was omdat niemand wat deed en de heli en ambulance weer weggingen - zonder de man.

Het miezert/regent al de hele ochtend en een half uurtje geleden hebben ze een soort van party-tentje over hem gezet (misschien ook zodat de mensen vanaf hun balkons niet lopen te loeren - ik keek recht in zijn gezicht bijv.). Het is nu 11:27 en hij ligt er nog. Waarom duurt dat zo lang? Ze hebben toch allang gezien of het een missdrijf is of niet?

Lekker wakker worden is dat hoor :Z

tja, een hele belevenis ja…

Oef, dat zal geen prettig ontwaken zijn…

Misschien kun je erover praten met Mr Belvedere, hij heeft zulke dingen ook al eens mee gemaakt…

Ach, ik hou er geen trauma aan over hoor!

Om 12:00 was-ie trouwens weg, en de politie en die rood/witte afzettingslinten ook.

Life goes on.

[edit: typo]

hmm, ik ken dit soort dingen, de flat aan de overkant van ons zijn ook al 2 mensen naar beneden gesprongen in de 5 jaar dat ik hier woon :rolleyes:

Mijn basisschool lag in de buurt van flats… en dat waren niet al te nette flats (ze worden dan ook momenteel afgebroken)… daar sprong regelmatig wel iemand naar beneden. In de 8 jaar da ik op die school heb gezeten, heb ik toch zeker een “ongelukje” of 15 meegemaakt…

Voordeel is wel dat je het op die leeftijd niet echt beseft wat er aan de hand is…

Bruut hoor Dee-ehn… meer dan 1 per schooljaar…

Heel sicke en egoistische en vooral indiscrete manier van zelfmoord vind ik dit. Net zoals met een trein ofzo.

Originally posted by Upp3rd0G
[B]Oef, dat zal geen prettig ontwaken zijn…

Misschien kun je erover praten met Mr Belvedere, hij heeft zulke dingen ook al eens mee gemaakt… [/B]

Nou , in mijn geval was de issue een zelfmoord van iemand van een verdieping lager dan ikzelf. Terwijl ik gewoon thuis was had die gast zich over het balkon gegooid op een zaterdagavondje. Vond ik ook niet echt prettig nee. Gelukkig heb ik geen lijk of zo gezien.

'k heb nu een ander iiritant probleem… al zo’n 14 zaterdagen wordt ik wakker van gezaag/geboor en hamergeklop… alsof er iemand zijn eigen Praxis is begonnen in de flat.

Ook kwam er laatst een mede flatbewoner aan de deur om te vragen of ik misschien die persoon was die dwars door mijn vloer en dus zijn plafond een gat geboord had… daar kwam namenlijk nog wat water doorheen. 'k heb em 't laten zien dat ik dat niet was , maar vond het wel erg vreemd… wat bezielt iemand om een gat te boren in zijn vloer … een zendmast aan het installeren of zo ?

Originally posted by Mr. Belvedere

Ook kwam er laatst een mede flatbewoner aan de deur om te vragen of ik misschien die persoon was die dwars door mijn vloer en dus zijn plafond een gat geboord had… daar kwam namenlijk nog wat water doorheen. 'k heb em 't laten zien dat ik dat niet was , maar vond het wel erg vreemd… wat bezielt iemand om een gat te boren in zijn vloer … een zendmast aan het installeren of zo ?

ROFLMAO :slight_smile:

:smiley: :smiley: :smiley: