Flashen van een moederbord

vbimport

Is iemand hier al eens mee bezig geweest? ik heb nl een bord met een ami bios erop die niet meer werkt. het betreft hier een bord van pcchips een PII type m729

Nou wil ik het opnieuw gaan flashen, heeft iemand tips ervaringen of nuttige opmerkingen?

Plaatst die hier aub. alvast bedankt.

Heb éénmaal mijn moederbord geflasht… en het was kapot erna…
Met mijn nieuw moederbord ga ik het mij niet riskeren …

hello opletten met flashen,ik heb het eens gedaan met een minder bekend board en ik had het aan mijn flash.gekende boarden zoals intel is een makkie,alhoewel bij een nieuw board met een verkeerde flash kan jouw hardwaredealer het board terug geven aan de groothandel alszijnde dood.dit is bij mij gebeurt maar ja alles hangt af van de goodwill van jouw dealer,het kost hun toch niets.
greetz

hallo,

Het gaat hierom een M bord die naar mijn mening " kapot" is althans het bios sart niet, dus ik heb niets te verliezen het bord is al een jaar oud.

Ik wil eigenlijk wat antwoorden op, hoe ik het moet aanpakken. Ik davht zoiets te weten van alles op een diskette zetten met sys bestanden erop.

ik heb een bestand gedownload die de nieuwst bios zou moeten bevatten van de off site.
alleen is het maar een enkel bestand *.rom
verder geen tekst en uitleg.

Als iemand hierover wat wil zeggen graag.

Je mot eerst een proggie fixen om te kunnen flashen…

Je kunt natuurlijk ook nog altijd het chippie op het bord zelf vervangen…