Flash

vbimport

hoe krijg ik een een flash filmpje (swf) naar een werkende .exe file

b.v.d.

Kan je die zo dan omzetten?! Dacht van niet; je moet de fla hebben, daarvan kan je wel een exe maken! :slight_smile:

Ga in Flash naar File en dan Publish settings uit m’n hoofd gezegd. Daar kan je aanvinken dat ie naar .exe moet schrijven. Druk op Publish en klaar is bmad

van wie is dat flash programma en waar kan ik dat vinden

Unitas Pharmaceuticorum

Flash player 5.0, Netscape Navigator on Windows95/98/NT/2000, Flash32.exe, 311 kB.

Flash player 5.0, Standalone player for Windows 95/98/NT/2000, FlashPla.exe, 368 kB. …

www.pharm.uu.nl/up/downloadsite.htm

Of zoek met google op flashpla.exe of flashpla4.exe

Denk niet dat je met alleen een Flash player kan doen.

Lijkt mij dat in bovenstaande beschrijving het complete programma Flash bedoelt wordt van Macromedia.

Had vanmiddag even zitten kijken of ik de optie kon vinden om een swf te converteren naar een (flash)exe, maar kon dit niet vinden.

Tja… je moet wel het .fla bestandje hebben, anders kan je er niks mee

bull,

gewoon *.swf afspelen met de standalone flashplayer (dus gewoon in verkenner dubbel klikken) en dan bij file kiezen voor create projector en je hebt een *.exe file

Heb even gekeken hoe dat zit met de losse player en …

… je had gelijk! :wink:

alleen leuker is als je iemand anders zen werk een beetje kan veranderen…en daarna een .exe maken…en dan heb je weer andere proggies nodig…

Originally posted by -=HeadLesS=-
alleen leuker is als je iemand anders zen werk een beetje kan veranderen…en daarna een .exe maken…en dan heb je weer andere proggies nodig…

Das alleen leuk als je de bedoeling hebt om een bestaand werk aan te passen zodat het net lijkt dat jij het zelf gemaakt hebt, wat helemaal niet het geval is!
Volgens mij zijn er geen progjes waarmee je uit een swf of flash.exe de originele fla kunt halen.

Dat niet, maar je kunt een SWF gewoon bewerken in Flash als je ervoor zorgt dat de beveiliging van het WSFje af is…en dat doe je via FlashIt! :stuck_out_tongue:

ow had ik het mis…:o
maar bedankt, da’s best handig

It’s good to know when you’re right :slight_smile:

Is er ook een programma die het exe bestand terug kan zetten naar swf?

goh ! macromedia’s software ?

hernoem het maar eens gewoon naar .swf en sta versteld :slight_smile:

Het werkt niet hoor :frowning:

fuck , werkte dat alleen met 4 ?