Flash users here!

vbimport

kan iemand mij (please) vertellen hoe je een button maakt in Flash, dat als je er op klikt, er nog meer buttons 'uitkomen'?

Of dat je op een woord klikt ( een link) en dat er meerdere links 'uitkomen'? (ernaast bv...).

Ik hoop dat iemand snapt wat ik bedoel en dat hij/zij antwoord kan geven....

ThaNX! masterBURNERTJE....

en dan nog een vraagje voor de ‘hackers’ onder ons: hoe kan ik een ‘protected’ swf-bestand toch openen?

Please help me!
kwil namelijk zien hoe iedereen die coole filmpjes maakt…!!!

tHaNx! masterBURNERtje again…

Je kunt niet zijn hoe een filmpje werkt, ook als ie niet protected is, om dit te zien heb je het .fla bestand nodig.
je hebtn wel sites met tutorials en voorbeelden waar je ze kan downloaden en kunt bekijken hoe het in elkaar zit

wil er nou niemand ff antwoorden op mijn interresante vraag?

tHaNx!

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by masterBURNER:
[b]en dan nog een vraagje voor de ‘hackers’ onder ons: hoe kan ik een ‘protected’ swf-bestand toch openen?

Please help me!
kwil namelijk zien hoe iedereen die coole filmpjes maakt…!!!

tHaNx! masterBURNERtje again…[/b]<HR></BLOCKQUOTE>

Hee grote vijand van me
ik als hacker (ahum) heb een file die de swf files kraaaaaaaakt zodat je ze zelf kunt gebruiken om ook zo;n slechte site te maken omdat je graag wil jatten.

als je het wil mail me

lieve Masterburnertje,

Wat jij vraagt is bijna de definitie van Flash, begin eens met de tutorial in…wil wel eens helpen…

Poke mon is wel c00l be3f-2k [whats in a name]
dus vraag de grootste meester fikker maar of die je het mailt!.

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Niets is onmogelijk tot het tegendeel is bewezen!, aldus Ruff-Next <HR></BLOCKQUOTE>

maar hoe maak ik nu van die buttons (zie bovenaan topic…)???

ik heb nu nog geen antwoord op mijn vraag…

Ok, gellukig meningen verschillen he…
maar ga niet beginnen over namen want die van jou damn…das alles…ben jij een kruising tussen een Gabber en een hiphopper ofzo??

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by Ruff-Next_Gangsta:
[b]Poke mon is wel c00l be3f-2k [whats in a name]
dus vraag de grootste meester fikker maar of die je het mailt!.

Niets is onmogelijk tot het tegendeel is bewezen!, aldus Ruff-Next <HR></BLOCKQUOTE>[/B]

zoals ik al zei: check de tutorial!

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by masterBURNER:
[b]maar hoe maak ik nu van die buttons (zie bovenaan topic…)???

ik heb nu nog geen antwoord op mijn vraag…[/B]<HR></BLOCKQUOTE>

Maar welke tutorial moet ik dan doen???
Die van Flash zelf die ‘lessons’ zijn veel te simpel en geven geen antwoord op mijn vraag: hoe maak ik een buton waar, als je er op klikt, andere buttons(geanimeerd of niet) uitkomen???

PLEASE HELP ME

http://www.sip.be/sji/ndl/koen/flash/index.htm
www.designsbymark.com
www.screamdesign.com