Flash beveiligingen

vbimport

Hoe kan ik van een bestaand Flash object (*.swf) openen in Flash?! Ik heb nm nie meer de *.fla file en heb alleen maar de *.swf van “mijn creatie” maar wil deze editen!! Is het mogelijk het evt. wachtwoord, waar nog nie om gevraagd is ofzo toe te passen en te openen of op een andere manier te openen?!

ThX! :stuck_out_tongue:

Er is een zogenaamde Flash deprotector…

Weet niet precies hoe het werkt, maar ik zou straks thuis eens in de archieven kunnen duiken of ik em nog ergens heb staan.

Ik heb dus net ook in de archieven gedoken omdat mij ook zoiets bijstond! :wink:
Heb gevonden “FlashIT” (heb v1.0), maar hij zegt wel dat ie em ge-deprotect heeft maar daarna lukt het me niet om de *.swf file te openen in Flash 5.0!

Iemand?! … zou fijn zijn! :wink:

Helaas kan je nooit van een .swf bestand de volledige ongecomprimeerde .fla krijgen mbv. van welk programma ook, het zou dan wel erg makkelijk zijn om mooie flash efecten/websites te jatten… (Althans ik ben nog nooit een proggie tegengekomen dat dat kan…)

Gebruik anders ff swf browser, hiermee kan je zien uit welke "delen " een .swf is opgebouwd, en ze daarna in flash openen… :slight_smile:

mazzl :wink:

ik heb wel een progie gevonden het heet flashit als je er nog belang bij hebt kan ik je het wel opsturen via e-mail

Groetjes

Edje_007

Ik heb daar ook wel interesse in, stuur maar door! :slight_smile:

bvd

Originally posted by edje_007
[B]ik heb wel een progie gevonden het heet flashit als je er nog belang bij hebt kan ik je het wel opsturen via e-mail

Groetjes

Edje_007 [/B]

Ik heb die prog ook maar heb versie 1.0!!! Dus als jij een nwere bezit zou ik het zeer fijn vinden als je het me ff zou kunnen mailen! :slight_smile:

firstWookie@hotmail.com

Wookie staat in je mailbox alstublieft

Groetjes

Edje_007

Heb em gezien ja, ga em zo try-en!

Thx again! :slight_smile:

stuur maar door milko10@hotmail.com

alvast bedankt

GRT MIL@MIL