Flash als signature?!

vbimport

Is het mogelijk om een (kleine) flashbanner als signature te hebben?
Ik weet dat het op sommige andere (PHP) forums mogelijk is door als een bepaalde code in te voeren!
Maar als ik deze code hier invul dan werkt het niet! het is een soort van [swf …][/swf] code.
Is dit hier nie mogelijk, staat dit uit ofzo?!

Wil dit graag! De Flash banner staat op een andere site dus wordt vanaf daar geladen!

Hoop dat dit mogelijk is! :wink:

Alles is mogelijk…! :stuck_out_tongue:

ThX!

waarom zou de img code uitstaan in signature?
laat staan flash dan

zou me wat worden als er 3-4 mensen flash sig hebben met muziekje erin etc :frowning:

hey wel strakke banner btws.

Originally posted by Redneck
[B]waarom zou de img code uitstaan in signature?
laat staan flash dan

zou me wat worden als er 3-4 mensen flash sig hebben met muziekje erin etc :frowning: [/B]

Dacht al dat dat het was! :wink:
Maar is het nie zo dat als ie op een andere site staat dat dat dan voor CDfreaks verder niks uitmaakt?! En als je max marges aangeeft en GEEN muziek toestaat, dan laadt ie zo’n banner in ca 3 seconden… op een 56k.

Dat valt toch wel mee?! En dan in je profile kunnen instellen of je deze banners wel of niet wil laten zien zodat mensen met een langzamere verbinding dit kunnen uitzetten… tis maar een ID’tje! :stuck_out_tongue:

Thx anyway!

Hmm moet zegen dat ik er zelf geen ervaring mee heb …maaaaar het kan wel heb ze al op diverse Ubb’z gezien !
GreetZ Appie

Originally posted by Appie
Hmm moet zegen dat ik er zelf geen ervaring mee heb …maaaaar het kan wel heb ze al op diverse Ubb’z gezien !
GreetZ Appie

staat hier dus uit! :wink:

Zeker wel een leuke signature wat is alleen dat plaatje dat tevoorschijn komt? Is dat jouw foto?

max sizes en geen muziek kun je wel zeggen, maar iedereen zal het wel eens proberen te overschrijden, en wat dan? waarschuwing doen ze toch niks, dus direct delete enzo, en dat levert nooit iets goed op dus is et gewoon uit, en board is veel mooier ook zonder al die sigs, kan je zelf ook zien :slight_smile:

Originally posted by Redneck
[B]max sizes en geen muziek kun je wel zeggen, maar iedereen zal het wel eens proberen te overschrijden, en wat dan? waarschuwing doen ze toch niks, dus direct delete enzo, en dat levert nooit iets goed op dus is et gewoon uit, en board is veel mooier ook zonder al die sigs, kan je zelf ook zien :slight_smile:

[/B]

Ik heb ook al genoegen genomen met alleen een link ernaar! :stuck_out_tongue: