Flash 5.0 installeren

Ik heb een probleem als een pagina vraagt om Flash 5.0 te installeren. Als ik op ja klik dan gebeurt er niets. Na enkele seconden krijg ik bij CTRL-ALT-DEL de melding ‘reageert niet’. Wie weet wat ik eraan kan doen? Zonder firewall ook al geprobeerd.

heb ik ook een tijdje terug gehad.

opgelost door Flash 5.0 te installeren, niet de player maar de gehele versie (waarmee je dus ook zelf wat kan klooien met flash, de player zit er dan ook al bij)
Dit heeft bij mij het probleem uit de wereld geholpen

mazzl

Originally posted by Ray of Light
Ik heb een probleem als een pagina vraagt om Flash 5.0 te installeren. Als ik op ja klik dan gebeurt er niets. Na enkele seconden krijg ik bij CTRL-ALT-DEL de melding ‘reageert niet’. Wie weet wat ik eraan kan doen? Zonder firewall ook al geprobeerd.

Denk niet dat die firewall erveel mee te maken heeft!

Je kan ook ff bij Macromedia langsgaan en daar de player ophalen! :cool:

:doh: Heeft er iemand de versie van Flash 5.0 ? Ik ben een website aan het maken met flash 8.0 en dreamweaver en je kunt alleen met flash 5.0 buttons importeren in Dreamweaver, daarom heb ik flash 5.0 nodig. Misschien heb ik het natuurlijk ook gewoon mis maar dat denk ik niet.

Merci

https://store2.adobe.com/cfusion/store/html/index.cfm?store=OLS-NL&event=displayProduct&categoryPath=/Applications/FlashP&distributionMethod=FULL