Firmware provision dvd172?

Hallo iedereen,

IK heb een paar dagen geleden deze dvd-speler bij Blokker gekocht.
Dit apparaat doet het prima. Speelt zelfs JPG’s af.

Hier zit echter ook een probleempje. Hij laat niet meer dan 330 plaatjes zien.

Al zet je 10 mappen met plaatjes op de cd, dan laat ie ze zien, mits het totale aantal plaatjes niet de 330 overstijgt.

Dat betekent dus: Als bijvoorbeeld de eerste map al meer dan 330 plaatjes bevat, laat ie dus alleen maar die eerste map zien.

Hehe, lang verhaal…

Weet iemand of je die “beveiliging” kan weghalen, desnoods dmv firmware-upgrade?

En zo ja… hoe??

Bedankt al;vast voor het antwoord.

Albert

hmmzz weet je zeker dat je de PRDVD172 bedoeld? Ik heb hem ook maar de specificaties zegge nie dat 'ie jpeg’s kan laten zien. Firmware upgrade zal een beetje moeilijk zijn maar je kunt informeren bij het servicepoint van provision of een evt. firmware upgrade mogelijk is en of dat geld kost.

mzzl

geloof dat iedereen met zo’n provision last heeft heb de oplossing steek hem gewoon in de brand hahahaha nee grapje als je naar provision site gaat kun je even lid worden van de site kost niets daar kun je een update halen even goed lezen is niet echt makelijk maar lukt wel bij mij speeld hij zelf - dvd’s af en gecopieerde dus lkt wel

groetjes

Zet de speler aan. Druk op OPEN op de voorkant. Druk op de afstandsbediening remote input ID 33088 en voeg gelijk er achteraan een “nul” toe voor het afspelen van alle regio’s.Als je het goed gedaan hebt zie je in het scherm “R0” staan.

Bij sommige type 2166 spelers schijnt dit soms 033088 te zijn.

Veel van deze codes komen overeen met Lenco spelers. De DVD 12 en 14 code zijn het meest toegepast.

Provision PRDVD172
Deze schijnen in Nederland geod te worden uitgeleverd. Indien het niet zo is schijnt de code 110 in plaats van 119 zoals hierboven, gebruikt te worden.

Nog meer van dit soort oplossingen uiteraard op dvdrhelp.com