Firma Veenman - What's the catch!?

vbimport

Howdy,

Stap bij ons op de zaak een sukkel van een vertegenwoordiger binnen, met een aanbod al onze inktjet printers in te ruilen tegen de bijna nieuwprijs. Vervolgens alle kantoren te voorzien van full-color laserprinters van HP met gratis toner gedurende het volledige lease contract… Vervolgens doen ze dat tegen de helft van de kosten die we normaal aan inkt cardridges kwijt zijn… En we mogen kostenloos 2000 afdrukken per maand maken, elke print meer kost iets van 0,0274 cent (nog niet echt duur, toch?)

Anyway… Kent iemand deze lui (niet van horen zeggen) Is er een addertje of ben ik jaren blind geweest. :confused:

Je zal ook wel een software pakket moeten nemen. Dit is meestal voor Document Archivering en Formulierenmanagement.

Originally posted by King Dingeling
Je zal ook wel een software pakket moeten nemen. Dit is meestal voor Document Archivering en Formulierenmanagement.

nope… gaat puur om de hardware & toner…

www.veenman.nl

full color laser printers ?

dat zal toch wel een lieve cent kosten

Overigens zit een devisie van Buhrmann ook bij ons op de toko.

LEES, de kleine lettertjes! :wink:

Originally posted by Mr. Belvedere
[B]full color laser printers ?

dat zal toch wel een lieve cent kosten

Overigens zit een devisie van Buhrmann ook bij ons op de toko. [/B]

HP 4600 N Laser printers, 600dpi… € 1699.- per stuk ofzo…

Originally posted by Namoh
LEES, de kleine lettertjes! :wink:

Heb ik allemaal al gedaan…:cool:

Originally posted by Marsz-=FX
[B]

Heb ik allemaal al gedaan…:cool: [/B]

Wat kan er dan misgaan? :confused:

Nah , dan vraag je die sales-droid toch of je een pilot mag opstarten met zeg maar 2 printers en wat papier. Gewoon om te kijken of er animo voor is in het bedrijf.

Stuur em maar door naar mij, ik heb nog wel een ouwe inktjet staan die ie om mag ruilen tegen een color laserjet met 2000xA4 per maand 4 free! :slight_smile:

Ja… ik denk dat we het ook wel gaan doen. Immers kosten nemen af of in het ergste geval blijven ze gelijk. Daarbij is de hardware sneller en beter… Ik probeer me alleen altijd te verplaatsen in het bedrijf wat de aanbieding doet, zij moeten er ook aan overhouden…

Het verhaal van Legiolease en Spaarbeleg-sprintplan zat ook goed in elkaar, toch nu weet men wel beter!! Vandaar dat ik informeer, deze vraag stellen aan de verkopende partij heeft simpelweg geen zin!

maarja… jullie kennen het niet…

ik duik er nog eens in en als ik niks raars tegen kom dan ga ik met die lui in zee…

Zet voor de fun dan eens dat contract hier. Zonder (merk)namen natuurlijk.