FireWire harddrive samenstellen?

vbimport

Hm, ik weet niet of dit zo mag, want het gaat weer over een harde schijf maar misschien hebben andere freakers er zo meer aan?

Op de volgende link heb ik gezocht naar firewire spullen (http://www.arbalet.com/), je komt uit op harde schijven blablabla die vrij duur zijn, ik weet niet of er alles bij zit.

Nou is mijn vraag, kun je het niet samenstellen van andere minder dure of ‘noname’ onderdelen? Dus een kaart van die, een kastje van die, een harde schijf van die… etc.

Ten eerste hoort de topic niet hier thuis maar hier, maar laten we dat even in het midden laten.

Het lijkt mij dat als je een HD hebt waarmee het mogelijk is om via Firewire mee te werken en je hebt een Firewire-kaart waarmee het mogelijk is om met HD’s te werken (zou nie weten waarom niet) dat dat dan gewoon mogelijk is! Zal heus niet zo zijn dat alleen bepaalde combo’s werken!
Ze zullen die combinaties wel zo aanbieden omdat een hoop mensen standaard geen firewire aansluiting hebben en als ze dan zien dat je bij dat bedrijf die combinatie zo samen kan open dan zullen mensen dat vaak gemakkelijker vinden en doen ze dat dus eerder. Dat is wat ik denk in elk geval! :wink: