Finlux regiovrij hoe te zetten in geheim menu

vbimport

ik wilde de finlux op regiovrij zetten hoe moet ik het menu instellen dat was mijn vraagje.
bvd
greets Freek

http://www.vcdhelp.com/dvdplayershack.php?select=Finlux%20DVD-510

maar hoe moet ik dat instellen bv regio 1
en wat moet ik bij macrovision zetten?
wel bedankt voor je bijdrage maar dat menu kon ik al inkomen.
hoop dat er iemand is bv iemand die ook een finlux heeft en dat al bij zichzelf heeft goedstaan.
:bow:

regio op 2 zetten en macrovision moet uit… ik heb het apparaat ook hier gehad maar kreeg verticale strepen in beeld (moet je wel goed kijken) heb deze weer terug gebracht naar de winkel… voor de rest was ik wel erg te spreken over dit type.

Als het goed is moet je op je video (als je daar dvd beelden wilt opnemen) het beeld niet op zwart blijven.

enorm bedankt voor je bijdrage ga het gelijk in orde maken strepen heb ik nog geen last van gehad hoop dat het zo blijft anders gaat ie terug heb hem pas.
:slight_smile:

graag gedaan hoor.

ze lopen (die strepen) van rechts-boven naar links-onder (transparant) vaak wel, soms niet. Maar misschien dattie niet lekker samen werkt met mijn sony…

Sorry I can’t read your language but I saw some way to hack on the site you have mentioned and wonder is there a limitation to change the region code by way of hacking the player?

No limitation on this machine :slight_smile: