Finlux 412 regiovrij maken?

vbimport

Weet iemand hoe ik mijn Finlux DVD-412 regiovrij kan maken? ik heb gezocht op google maar kan niets vinden!

~Yorick

ik kan je alleen deze site adviseren

http://www.dvdrhelp.com/dvdhacks.php?dvdplayer=Finlux

maar aangezien er nog geen hacks staan vor deze dvd speler ben ik bang dat je toch ff moet wachten en deze site goed in de gaten te houden. Misschien kun je proberen een van de andere hacks te proberen (DVD410/DVD411) omdat dat vaak werkt. Ikzelf heb een provision PRDVD172 (nieuw type) en de hacks daarvoor zijn bijna hetzelfde als die van de PRDVD2166.

kijk hier een voorbeeld dat de types op elkaar aansluiten

greetz

hey bedankt!

ik heb al via via een hack gevonden:

Zet de DVD speler aan en zorg dat de TV aan staat op AV kanaal.Open de lade en zorg dat er geen DISC in de lade zit .Druk op (setup)met de afstandsbediening.Het setup menu komt nu op de TV.Druk op de toetsen 4 9 5 4 0 van de afstandsbediening in een snel tempo Het hoofdstuk version verschijnt Druk de pijltjes toets naar beneden om version te selecteren.Druk op (play) Het nieuwe hoofstuk zal nu te zien zijn op de TV(version page) Druk op de pijltjes toets rechts om (2) te bevestigen.Druk op pijltjes toets naar boven om een regio te selecteren (0-6) Druk op (setup)om het menu te verlaten en vast te leggen… Deze beschrijving heb ik van de winkel er bij gekregen om de dvd regiovrij te maken. Als je de regio op 0 zet dan is ie regiovrij!