Finals

vbimport

wie van jullie kijkt er weleens naar finals.
ik kijk altijd.
begint Maandag van 22.15 - 22.50 uur op Ned. 2.

Ik niet, ik heb ook geen flauw id wat Final is, maar ik kijk wel altijd naar de final van voetbal wedstrijden enzo… :wink:

“Niet eerder is op zo’n directe en herkenbare manier het leven van een aantal scholieren in Nederland vastgelegd. Iwan’s verhaal is het verhaal van de doelgroep van BNN. Liefde & haat, verveling & plezier, muziek & sport, ruzie & vriendschap, drank & drugs, studie, angst en de onzekere toekomst; alles komt samen in Finals.”

O, dat klinkt zeer interessant…
IK zal wel eens een keertje kijken. Als het maar niet weer zo’n stom zoetsappig prograama is als BB enzo…

je kan natuurlijk ook informatie van hun side afhalen
bnn finals

Finals Rulezzzzzzzzzzzzzzzzz

Is da met die blonde jongen die in zijn nakie zit te dansen en daarna naar een instelling voor gekken moet ?

geen idee wat het is. Sportfinals kijk ik wel eens…

Ik heb bijna alle afleveringen gezien (de herhalingen 's nachts dan) maar eh… vind het wel een beetje nep moet ik zeggen, ziet er niet echt realistich uit, studentenleven daarin tegen wel.

Als je die 2 vergelijkt moet finals wel gespeelt zijn, niet dat het slecht gespeelt is daarintegen juist heel goed. beste soap serie denk ik dan.

nog nooit gezien…
ik kijk zowieso bijna nooit tv en als ik kijk
al helemaal niet naar de publieke omroepen…

Originally posted by cum-a-lot
Is da met die blonde jongen die in zijn nakie zit te dansen en daarna naar een instelling voor gekken moet ?

ja maar hij si al weer vrij :slight_smile: :slight_smile: