Films

vbimport

hallo

ik heb hier een paar films op dvd liggen
ik zou deze graag op mijn ftp pub zetten en op cd rom , maar ik heb een probleem
ik wil deze film (een bestand van 736mb) graag compressen met winrar , joe moet dit?
en ik wil hem ook op cd rom zetten dus zou ik hem in 2 willen knippen(ik heb dit geprobeert met verschillende programmas maar die maken van die geknipte files allemaal files die je niet kan afspelen zonder ze terug aaneen te zetten)

wie kan hier oplossingen voor geven

uhm, nou Winrar is dus een compressie progie voor “ieder” file (je kunt dus geen compressed mpg of avi met winrar maken)

inpakken is makky.

Open Winrar zoek de file(s) op je hdd die je wilt inpakken (eenmaal klikken) druk vervolgens op “Add” je zal nu een kader zien met o.a. een pulldown menu “Volume size, bytes” standaard staan daar 2 mogelijkheden, je kunt deze ook zelf invoeren, b.v. 10.000.000 voor 10 mb per volume, vervogens kun je de volumes verpreiden op 2 cd’s (wat jij dus wilde doen) moet ze wel weer uitpakken naar je hdd om het filmpje te kunnen zien.

als ik bij winrar ingeef dat ik files wil van 10 meg dan geeft hij een foutmelding van onrecinised volume

je moet dan dus 10.000.000 Bytes invullen. Correct me if i’m wrong…

How about all other files :slight_smile: ?
M.a.w. wil je me PMen met het adres van die FTP?

Ben newbie qua downloaden (en qua nog veel meer :)) maar beetje uitleg over hoe je waar download, weet iemand daar wat van af?