Films

vbimport

van wat voor films houden jullie. :wink: ik van horrors en en voor de rest overal waarin gevochten word:o :o
ben niet nieuwschierig ofzo hoor :smiley: ik wil alleen maarveel weten. :rolleyes:

Comedy roels…
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd :wink:

ps deze topic is ook aan de overzichtslijst toegevoegd :wink:

ik zat er net ook al even te kijken maar net stond ie er nog niet dus dacht ik kandeze dan wel even openen

Originally posted by flits
ik zat er net ook al even te kijken maar net stond ie er nog niet dus dacht ik kandeze dan wel even openen

Jep, anders had ik deze wel gesloten :smiley:
Heb die andere topic gebookmarked voor mezelf…zal proberen die lijst bij te werken wanneer nodig…

maar on topic…een goede actiefilm mag ik ook graag zien, zolang het geen horror of thriller film is :wink:

ik vind actiefilms wel het leuks om naar te kijken.

ik vind het strontirritant als je in de bios zit te kijken naar een comedy en iedereen zit zo irritant te lachen. Dat kan ik helemaal niet hebben. En in actiefilms zit nu eenmaal over het algemeen ook een beter verhaal. Behalve dan als het van die films zijn waar elke minuut 10 mensen worden neergeschoten. Maar daar ben ik even de uitdrukking van kwijt :eek:

Actie, Thriller & Science-Fiction :slight_smile:

en fuck drama’s :wink:

comedy roeleert toch wel eff super… zeker films à la hotshots

gewoon goede films het genre maakt niet zo veel uit

Horror, thriller en speelfilms
Comedy opzich ook wel alleen vind ik dat vaak te melig of gaat de hele film nergens over. Maar een lachfilm als Dumb & Dumber vind ik altijd wel erg leuk…

Eigenlijk heel ruim op dat gebied maar ik houd toch net iets meer van horrors (1) dan van comedies (2) en van sci-fi (3). :stuck_out_tongue:

Originally posted by Pyromaniac
[B]ik vind actiefilms wel het leuks om naar te kijken.

ik vind het strontirritant als je in de bios zit te kijken naar een comedy en iedereen zit zo irritant te lachen. Dat kan ik helemaal niet hebben. En in actiefilms zit nu eenmaal over het algemeen ook een beter verhaal. Behalve dan als het van die films zijn waar elke minuut 10 mensen worden neergeschoten. Maar daar ben ik even de uitdrukking van kwijt :eek: [/B]

die films waar om de haverklap geschoten word vind ik inderdaad ook niks aan moet wel een verhaal zijn. :stuck_out_tongue:
anders zit er totaal geen spanning in :smiley:

Ik kijk het liefst naar thrillers en comedy.

Tja, ik zal dan wel de enige zijn die ook wel van actiecomedy’s houd? De Lethal Weapons(2&4) en vooral films met Schwarzenegger(Last Action Hero, Terminator2, Predator) en Clint(Dirty Harry’s, vooral de ouwen)vind ik goed.

hou van alle genres wel behalve van drama... thrillers en horrors zijn toch wel mn favorieten en dan niet van die el cheapo horrors moet wel een spannend verhaal achter zitten…aktie films ook wel behalve van die jean claude van damme vechtfilms dus waarin er dus eerste een vriend ofzo van `m sterft daarna gaat hij vechten, krijgt er flink van lanks dan denk hij opeens aan die vriend en wint hij…dat vind ik echt zielige films…
verder ben ik wel een filmfreak :slight_smile:

beetje van alles , maar toch een lichte voorkeur voor manga films

Ik vind persoonlijk de Tekenfilms cq. Animatiefilms het leukste, want dat is tenslotte het echte vakwerk. Vooral Walt Disney natuurlijk met hun recentelijke humor topper: The Emperor’s New Groove / Keizer Kuzco. :smiley:
Maar ook SKG (o.a.: Road To Eldorado), Don Bluth (o.a.: Titan A.E.) en Square (Final Fantasy). :wink:

Disney blijft natuurlijk de absolute meester op dit gebied! Ik kan haast niet wachten op Monsters, Inc. :cool:

PS: Cartoon Network heerst…owh momma!

Originally posted by Da_Taxman
Comedy roels…
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd :wink:

Totaal mee eens! :slight_smile:

de meeste comedy’s vind ik eigenlijk niks aan meestal zo’n stom verhaal

thrillers…verder comedi eookwel

Actie ownz… Flying Tyger Hidden dragon das pas een mooie actie film pulp fiction is ook goed. En 8 mm. Een comedy gaat er ook wel eens in thriller en Horror ook. Eigenlijk alles wel maar deze 4 zijn toch wel favo bij mij.