Fijne sponsors heeft cdfreaks ;)

vbimport

Ik braaf op de links klikken voor de cash, kom je dit tegen :wink:

http://www.stungundepot.com/

ik dacht dat we een beetje uit de illegaliteit probeerden te komen :wink:

wie was hier dan illegaal bezig ???

Nice site, heb meteen een bestelling gedaan…

Wat is er nou illegaal aan een stroomstoot van 625.000 volt.

veel keus in peppersprays, ook handig in de keuken
Wat kun je legaal doen met die werpsterren ?

gave site, kan we leen paar van die leuke speeltjes gebruiken, een kruisboog om die lastige kinderen buiten op zondagmorgen stil te krijgen.

Ik denk dat die banners gewoon van een bedrijf zijn, adframe ofzo, en dat de banner en link wordt gegeven door adframe in een java window (dus dat cdfreaks er geen controle over heeft wat precies wordt aangeboden, en ze dus ook niet aansprakelijk zijn)

Nou klik ik op die link, maar krijgt CDfreaks er nix voor betaald :slight_smile:
Wel een grappig dingetje; van die 650000 volts :slight_smile:
Trouwens, als je naar die HIDDEN CAMERAS gaat; echt cool: allemaal dingen met verborgen cameraatjes erin :slight_smile: Wie gaat dat bestellen :slight_smile: en er dan een webvam van maken :slight_smile: en dan aan laten staan :stuck_out_tongue: ?

Kicken voor mij SM praktijken !!!

Niet zeuren gewoon klikken en wachten tot het scherm helemaal is geladen en dan mag je hem wel sluiten want dan krijgt CDFREAKS zijn geld :smiley:

Carry the Heart Attack on your key chain and be ready to protect yourself anytime.

Is toch geen geld ($2.95)

Het is misschien wel niet de netste sponsor, maar ik denk dat het veel mensen op ons forum wel zal intresseren. Deze banner draait onder ons Comission Junction systeem (www.cj.com ) Hier hadden wij tot nu toe alleen per click of per lead (Freecds.com ofzoiets) banners in staan, maar per 1 Augustus (je geloooooft het niet) gaan zij stoppen met de pay per click banners. Dus zijn we een beetje aan het experimenteren of we geld kunnen binnen krijgen met pay per sale banners.

Dit houd in dat als jullie iets bij stungundepot kopen, dat wij dan een bepaald percentage van de aankoop krijgen. Wij hadden dit ook met de CDpost.com banners, en het aantal verkopen was daar het geweldige aantal 2. Wat ons welgeteld 2 dollar heeft opgeleverd. Voor ons Nederlanders zal het pay per sale waarschijnlijk niet echt intressant zijn, maar in Amerika schijnt dit HET systeem voor internet advertising te zijn, maar volgens mij werkt dit alleen met heeeeeeeeeeele grote sites, en als je je site vol propt met verdekte reclame, maar goed we zullen zien :slight_smile:

Iniedergeval moeten we dus bekijken wat onze Amerikaanse vrienden graag kopen en die banners erop zetten, wat niet wegneemt dat jullie er natuurlijk ook mogen kopen :slight_smile:

Owjah, en ze hebben ook tegoedbonnen :wink:

If you would like to send a gift certificate for our products to a friend or family member, you may order below. They will receive an e-mail from us with a gift certificate number that they may redeem when they place an order from our site. Gift certificates are available in the amounts of $10, $20, $50 and $100.

die tegoedbonnen maken het helemaal af maar ik vind dat ding voor aan je sleutelhanger ook echt te gek. :smiley:

Originally posted by soezepoes
die tegoedbonnen maken het helemaal af maar ik vind dat ding voor aan je sleutelhanger ook echt te gek. :smiley:
Dat dacht ik ook, en dan nog z’on apparaat waar 65.000 volt uitkomt en je kunt weer veilig de straat op.

Hmmz… …ik denk niet dat ze die dingen aan Nederlanders mogen verkopen, of wel??
Vind het wel grappig trouwens; zo’n ‘sleutelhanger’:stuck_out_tongue:

haha leuke site:DDDD

Meeste dingen zijn verboden hier in nederland die daar staan maar ik ben benieuwd of het aan zou komen want ook ik heb hele leuke speeltjes zien staan er tussen de pen knifes bv
Je kan trouwens bij onze oosterburen even over de grens ook leuke speeltjes als gas,stroomstokken,boksbeugels enz enz kopen…

Dit houd in dat als jullie iets bij stungundepot kopen, dat wij dan een bepaald percentage van de aankoop krijgen.

Ja meneer de rechter ik deed het aleen om cdfreaks tesponseren :wink:

:slight_smile:
Sjah… …als k geld overheb maar eens iets kopen :slight_smile:
Maar dan denk ik weer; WTF moet je met (bv. een boksbeugel) zoiets??? Gast uit me klas heb r ook een paar… …uit Praag :slight_smile:

Wat zijn de freakers weer geweldadig terwijl er ook hele onschuldige dingen opstaan. Kun je mooi je weed mee naar frankrijk nemen.

Hmmz… …weed; wasda? :stuck_out_tongue:

Euh… …je kan ook gewoon een vouwwagen kopen; daar zit zo’n laag in die je helemaal vol ken stampen met weed :slight_smile: