Fijne Paasdagen!

Allemaal fijne paasdagen toegewenst. En veel plezier met het zoeken en verstoppen van eieren. En wees een beetje lief voor de paashaas….

Zo, ben ik er eindelijk lekker vroeg bij… Anders moest ik me waarschijnlijk aansluiten bij een thread van iemand anders en dat komt toch net iets minder sympathiek over… toch?

En nu ik toch deze thread geopend heb wens ik jullie allen gelijk een prettige kerst toe en natuurlijk een gelukkig nieuw jaar…

Da Taxman ps Ik hoop wel dat nu niet iedereen zijn eigen kerstwens in een eigen topic gaat doen overigens…
:smiley:

www.ab-normaal.nl :slight_smile:
Leip konijn ben je Marsz!

[edited by jpschadde]Yo, ff ge-edit :smiley: Ik wist wel dat t Marsz was, had m daarna nog gesproken op MSN, mjah, was al Btje laat ofzow:confused: hehe whateva, je kan wel zien dat DN een goeie mod is :D[/edited by jpschadde]

fijne paasdagen terug en gelukkige koningendag :slight_smile: :smiley: :slight_smile: :smiley:

Originally posted by jpschadde
www.ab-normaal.nl :slight_smile:
Leip konijn ben je Murph!

Het was Marsz-=FX die dit postte hoor, niet Murphy23x… :wink:

vrolijk sinterklaas alvast:?

:wink:

Tja, happy milenium wisseling ook allemaal meteen maar toegewenst.

zucht nou blijft er voor mij nix meer over…

Vrolijk Einde der Tijden iedereen!
(veel verder in de toekomst gaat denk ik niet…)

Originally posted by Azrael
[B]zucht nou blijft er voor mij nix meer over…

Vrolijk Einde der Tijden iedereen!
(veel verder in de toekomst gaat denk ik niet…) [/B]

Ben jij zo’n jehova getuige figuur?

Nee helemaal niet… ik kon alleen nix verzinnen dat verder in de toekomst ligt. En nu ik er over nadenk… er bestaat waarschijnlijk geen “laatste tijdstip”. Net zo min als er een eerste was…

Nevermind.

Gefiliciteerd Maria, met uwen zoon Jezus.

(zo, niet in de toekomst, maar in het verleden. Das ook leuk toch :D)

Ik weet heus wel dat jullie nu gaan lullen over, thx God voor de Aarde. Dat gun ik jullie ook van harte. daarom ben ik niet tot het oneindig terug gegaan zodat jullie nog over het oneindig terug kunnen lullen :wink:

GVD, d’r loopt net een T-Rex met me broodje Shoama speciaal weg!!!

Was dat jou broodje Shoarma? Hij kwam hier net voorbij rennen, en schoot zo een zwart gat in… Kuch! Kugh! Waar komt al dat krijt ineens vandaan?!?:rolleyes:

:wink: heb je al je vingers nog wel? Anders is dat knap lastig met 't afsteken van vuurwerk!

Krijg ik goddomme ineens een T-Rex bij mij op het balkon! Wist niet dat daar een wormhole zat… Moet toch maar eens wat vaker opruimen! :rolleyes:

Ah! Hij is weg! pfoei :slight_smile:

Hmm… ja jullie van hem af maar nu zit ik opgescheept met een stuk of 10 velociraptors die de kruimels willen hebben! :frowning:

ps die T-Rex gaat zo op de barbeque, niemand steelt mijn broodje turk… ehh… shoarma!

Originally posted by Sorcerer
Hmm… ja jullie van hem af maar nu zit ik opgescheept met een stuk of 10 velociraptors die de kruimels willen hebben! :frowning:

:eek: AAh! NIET AAIEN HOOR! :rolleyes: dat zijn echt false krengen! Pas nog gezien in Jurassic Park IX, toen werd het een groot bloedblad. Gelukkig liep alles goed af!

Originally posted by Marsz-=FX
[B]

:eek: AAh! NIET AAIEN HOOR! :rolleyes: dat zijn echt false krengen! Pas nog gezien in Jurassic Park IX, toen werd het een groot bloedblad. Gelukkig liep alles goed af! [/B]

Maar hij weet niet met welke man in black ie nu aan het messen is dus…!!!
I’ll rip his head off!

Zit ik hier, komt er (volgens mij diezelfde) Trex voorbij (hij stonk naar Shoarma). Ik had honger, dus hep dat hele beest maar opgegeten :wink:

P.s. Djeez wat zijn we weer slap bezig :stuck_out_tongue:

ik neem de uitdaging niet aan maar mischien is het wat voor taxman die is toch zo goed in van die lange zever verhalen :smiley: :smiley:

Loop je voor God 40 jaar lang door een woestijn (waar je in 40 maanden eigenlijk al doorheen had kunnen zijn).

Krijg je als dank het enige land in de omtrek waar GEEN olie onderzit !

Bedankt God …

toen ik de titel las moest ik gelijk lachen:)
fijne pinksteren dan maar:p