Festivals in België

vbimport

Wie van jullie gaat er dit jaar naar Werchter?
Ik ga waarschijnlijk met een paar maten voor drie dagen met tentjes :slight_smile: Eentje met de wagen, kunnen we goedkoop eten en drank gaan halen in de supermarkt. :wink:
Vrijdag lijkt me wel 'n coole affiche; Tool, Queens of the Stone Age,… en zaterdag wil’k Guns 'n Roses toch ook wel eens zien :slight_smile:

Zijn er ook die naar Graspop gaan? Meestal zijn er daar 'n boel Nederlanders, maar ik weet niet of die festivalgangers ook op dit Forum zitten :wink: Vorig jaar was’t er best de moeite, maar ik ben nog ni zeker of’k er dit jaar ga zijn.

Hopelijk is’t een beetje goed weer; lekker zalig nietsdoen een paar dagen met als enige bekommernis op tijd een wc vinden :wink:

Werchter :slight_smile: daar :slight_smile: heb ik nog :slight_smile: nooit van :)gehoord…

Maar zal:) wel een Leuk feesie wezen:)

Of niet :):):slight_smile:

pukkelpop??

Originally posted by Mattel007
pukkelpop??

Pukkelkop??

Had je het tegen mij???

festivals zijn vet cool…
ga dit jaar naar pinkpop (lekker dichtbij) en misschien
ook nog wel naar een ander festivals…eens kijken
of ik m`n vriendin overgehaald krijg :slight_smile:

Originally posted by phrozeman
[B]

Pukkelkop??

Had je het tegen mij??? [/B]

neej :wink:

1)Marktrock (das in Leuven Belgie) daar heb ik gewoont en ga daar nog wel naar toe.
2)Pinkpop voor het eerst dit jaar. lijkt me leuk.
3)Dour of zo dat ligt in zuid Belgie daar ga ik al iets van 5 jaar naar toe maar ik weet nog steeds niet of je Dour of Doure schrijft :smiley:

Ik zit erover te denken om ook naar andere te gaan maar dat moet ik nog ff uitzoeken enz. wel eentje in NL denk ik anders is het wel steeds te ver rijden. :slight_smile:

Werchter is wel een groot feest in Belgie. Maar ik ben er nog nooit geweest :frowning:

Originally posted by Wannes
Wie van jullie gaat er dit jaar naar Werchter?

Ik zou er heel erg graag naar toe gaan, maar helaas, heb te weinig geld… Ik zou erg graag Tool horen en zien spelen…

wie zijn er dit jaar nog meer bij? (welke bands)

XxX Hanne

Speciaal voor Darkkiss, het volledige programma van Werchter :slight_smile:

VRIJDAG 29 JUNI 2001

Mainstage (van 13.30 tot en met 02.00 uur)
 Feeder
 Queens of the Stone Age
 Deftones
 Tool
 Fun Lovin Criminals
 Hooverphonic
 Basement Jaxx

PyramidMarquee (van 15.00 uur tot en met 04.00 uur)
 Ash
 Wheatus
 Goldfrapp
 Talvin Singh
 Buscemi
 St. Germain
 Stereo MC's
 Roger Sanchez

ZATERDAG 30 JUNI 2001

Mainstage (van 11.00 tot en met 00.30 uur)
 Das Pop
 David Gray
 Dandy Warhols
 Krezip
 Ben Harper & The Innocent Criminals
 Black Crowes
 Beck
 Sting
 Guns 'n Roses

PyramidMarquee (van 11.00 uur tot en met 00.30 uur)
 Monza
 DAAU
 Tom McRae
 Aimee Mann
 Suzanne Vega
 George Thorogood
 Lais
 Novastar
 Reprazent

ZONDAG 1 JULI 2001

Mainstage (van 11.00 tot en met 00.30 uur)
 De Mens
 Stereophonics
 Everlast
 Anouk
 Muse
 PJ Harvey
 Placebo
 Faithless
 Roxy Music

PyramidMarquee (van 12.00 uur tot en met 01.00 uur)
 Mauro
 JJ72
 Incubus
 Weezer 
 Sigur Ros
 Grandaddy
 Afro Celt Sound System
 16 Horsepower
 Zita Swoon

Ik hoop dat ik je nu niet TE fel jaloers gemaakt heb, want ik ga er lekker de volledige 3 dagen heen :slight_smile:
Als geld het probleem is, dan kan je maybe een kaart kopen voor vrijdag alleen; is wel sterk programma (met Tool :)) en is nietzo heel duur. Laat iets weten als je komt; dan trakteer’k je eentje :slight_smile:

Originally posted by Wannes
[B]Speciaal voor Darkkiss, het volledige programma van Werchter :slight_smile:

Laat iets weten als je komt; dan trakteer’k je eentje :slight_smile: [/B]

Dank je is lief van je :slight_smile:

misschien ga ik wel op het aanbod in :slight_smile:

XxX Hanne

Ai, ik heb weer wat gezegd met dat trakteren :slight_smile: Nee grapje hoor, als je daar bent en we weten mekaar daar op een of andere manier te vinden, dan is dat wel het minste wat’k kan doen :slight_smile: Het lijkt me wel behoorlijk moeilijk om elkaar DAAR te vinden met zoveel volk :slight_smile:

mobiele telefoons zijn erg handig :wink:

XxX Hanne

Weet je hoeveel LAWAAI er ginds is?? :slight_smile: maar je hebt gelijk hoor; vorig jaar waren we een maat kwijt en toen waren we heeeel blij dat we allebei gsm bij hadden :slight_smile:

ff flirten met stalkers :stuck_out_tongue: 0479/260523 heheeheh :slight_smile:

hmz… stalken lukt ni… :wink:

grijnzt

XxX Hanne

Heheheheheeh tsja, vanuit nederland een belgische gsm stalken gaat alleen met +32 prefix ipv de 0 :))

grijns terug :wink:

heb niet voldoende beltegoed om te kunnen stalken… baalactie

XxX Hanne

Dat verdomde beltegoed :slight_smile: Jammer, ik was best wel nieuwsgierig :wink:

X-je

hehehe dan stalk ik wel eens begin volgende maand, dan heb ik weer beltegoed
XxX Hanne

Daar hou ik je aan! lol :slight_smile: Let wel op dat ik et niet in me domme hoofd haal om je terug te stalken hihi grijns

OW! Ik weet maybe wel wat dat kan helpen om me te herkennen op Werchter als je er zou geraken. Kheb me haar blauw geverfd. Ik had er al niet meer aan gedacht :slight_smile: Hoewel, zo hard valt et ni op eigelijk :slight_smile:

dat valt best wel op dan :slight_smile:
dat blauwe haar bedoel ik

ik stalk je dan volgende maand :wink:

doegie XxX Hanne