Ferrari

vbimport

Verdomme..wat een onzettende schijtvertoning :Z
Competitie-vervalsing noemt men het ook wel..

Was idd zwaar triest! :mad: :Z

huh ?

schumi kon nu ook eens normaal inhalen :slight_smile:

He,

Het was natuurlijk de beste strategie maar Barrichello is gewoon de winnaar. Toch wel sportief van Schumi om het zo in het openbaar duidelijk te maken dat hij het er niet mee eens was.

Grtz

Begin er nu wel hard over na te denken om niet meer naar F1 te kijken.
Zie je een leuke race waar toch wel wat in gebeurd, krijg je zo’n eind:(
Lijkt wel een slechte film…

Kijk sowieso al niet bijna niet naar F1. Gebeurt zo weinig. Veiligheid boven alles, ook boven het spektakel

Ja kijk maar eens hier,

Ferrari moet op het matje komen en pas op ( ja hoor 26 Juni )
Als hij nu de volgende keer wint is hij de l.l.

Ferrari op het matje

Net goed

Zal je een paar duizend op Barrichello gezet hebben… Voel je je toch echt in je zak gescheten. :Z

Tja het is hoe dan ook een misselijke manier van Ferrari om de beste punten te scoren… hoe je het ook draait of keert!

Persoonlijk verwacht ik ook dat Schumi in opdracht van het team Barichello op podium plaats 1 heeft gezet… normalerwijs is Schumi niet echt het meest sympathieke figuur ter wereld… alles om op nr1 te staan is zijn motto (echte Duitse mentaliteit!)…

w00t Schumi rulez, foutje van die rooie autorijdende mannetjes om hem voor te laten gaan, maar wat als Schumi aan t eind 4 punten tekort komt :smiley: ?

Ik vin t wel best zo; hep me doodgelachen toen Barichello won en die commentator helemaal gek werd :smiley:

[i]Ik vin t wel best zo; hep me doodgelachen toen Barichello won en die commentator helemaal gek werd :smiley: [/B]

He,

Volgens mij bedoel je Schumi, maar goed ik dacht dat ik niet meer bijkwam toen ik van de bank viel van het lachen om het commentaar. Strategisch gezien een meesterstuk. Ik hoop wel dat de volgende wedstrijden door de rijders zelf beslist worden.

Grtz

Originally posted by Dee-ehn
Persoonlijk verwacht ik ook dat Schumi in opdracht van het team Barichello op podium plaats 1 heeft gezet… normalerwijs is Schumi niet echt het meest sympathieke figuur ter wereld… alles om op nr1 te staan is zijn motto (echte Duitse mentaliteit!)…

Volgens mij heeft Schumi dat gewoon zelf gedaan… als je hoorde hoe hard het publiek 'm aan het uitfluiten was… en toen dacht 'ie “daar gaat m’n populariteit” (if any)