Feestje geven, wat moeten we doen?

vbimport

Binnenkort wordt mijn schoonpapa 50. Idee is om een leuke dag te organiseren voor hem, zijn vrouw, de kids met aanhang en natuurlijk oma :). We zijn dan met zijn twaalven.

Probleem is echter: wat gaan we organiseren? De vorige keer (toen schoonmoeders 50 werd) zijn we gaan bowlen & uit eten…
We hadden als eerste idee te gaan paintballen maar dat valt af aangezien oma dat niet kan :slight_smile: en we ook nog een zwangere (vrouw:p) erbij hebben…

Dussuh iedereen met ideetjes voor een leuke dag: gaarne…

ps we moeten natuurlijk wel een stevige maaltijd erbij hebben… hoe dan ook :slight_smile:

Woon je in de buurt van Rotterdam?
Geef dan eens een bezoekje aan “De Heksenketel”
Daar kan je met een grotere groep een (of meerdere) tafels reserveren, waar er geheel in thema eten wordt verzorgt en daarna wat entertainment.

Heel gezellig.

Anders kan je gaan Lasergamen, kan iig de zwangere meedoen, of karten, maar dan vallen ook de zwangere en Oma weer af.

Misschien is je opa in het buitenland geboren, dan ga je daarheen voor al zijn broers en zusters, neefjes en nichtjes.

(Doen wij ook)

Sja of je gaat naar Bob’s PartySaloon…altijd lachen…moet alleen uitkijken dat er geen mensen zitten die met eten gooien enzo :stuck_out_tongue:

Toen mijn vader 50 werd

• thuis.

• geloof ik naar de dierentuin

• we waren met 30 man ofzo

• de chinees in de buurt laten cateren, dus we aten thuis, maar het werd verzorgd door anderen

• die avond zeg maar alle mensen een soort sketch laten opvoeren of stukje of dansje.

toen mijn vader 50 werd zaten we gewoon met z’n alle thuis met de hele familie.

Met de verjaardag van mijn opa en oma gaan we elk jaar naar de chinees, en met hun trouwdag hebben we een feest avond in een zaal.

Als het goed weer is kun je altijd nog Baraque.

Weekje vakantie?

Voor mijn vaders 50e verjaardag heeft hij mijn zus en mij meegenomen op wintersport…
Voor mijn moeders 50e verjaardag hadden mijn zus en ik het hele feest zo’n beetje georganiseerd. Ze kwam thuis, omkleden en kon gaan feesten, na uitgefeest te zijn kon ze naar bed en toen ze 's-ochtends opstond was het hele huis al weer bijna helemaal opgeruimd (dook de volgende dag pas om een uur of 5 's-middags weer mijn bed in)

We hadden toen een hele (doorlopende) diashow gemaakt met allerlei foto’s (ook oude foto’s op dia laten zetten, goedkoopst te doen bij Kruidvat als ik mij goed herinner), was groot succes.
Een thuistap gehuurd en andere drankjes en hapjes bereid.

Aantal mensen van de fanfare (van haar stamcafé) kwamen het feest ook nog even opleuken.

Natuurlijk ook de uitnodigingen zelf gemaakt etc.
Het feest was een groot succes en er is nog wel even over nagepraat her en der…

Maar je hebt ook partygelegenheden waar je themafeesten kunt houden. Dat je bijvoorbeeld de hele maaltijd in een Zigeuner setting nuttigt… Weet alleen niet meer waar dat was, maar dat was ook erg leuk…

bij mijn opa en oma zijn we naar Hotel New York (r’dam) gegaan, daar een zaaltje gehuurd en daar een high tea gehad > daarna een tochtje door de haven met de boot…

misschien een ideetje…