Favoriete spel

blinky bill de goochelaar

moehahahahhhahahha

nee nee
need for speed 5

vroem vroem

natuurlijk alle racegames, maar die Clive Barker’s Undying is ook kei angstaanjagend af en toe. Als je die geluiden af en toe hoort met m’n FPS1000, dan staat er af en toe gewoon kippevel op mijn hele lichaam.

GTZ WijB@

http://www.wijba.nl

Het leven…

dat is mijn favoriete spel, ik ben er 24 uur per dag, 7 dagen per week mee bezig en ik heb tot nu toe nog niet verloren :smiley:

DukeNuke’m1 en Darkages; in de tijd dat ik nog geen savegames kon opslaan; PC aanzetten, een paar levels spelen, naar school, 's middags nog een paar levels, terug naar school, na school spelen tot ik moest gaan slapen en als’t meezat was het dan wel uitgespeeld; anders bleef de pc opstaan tot de volgende dag :slight_smile:

Wolfenstein3D, ik geloof dat het in de vierde wereld was en dan level6 ofzo; een doolhof met rode bakstenen waar ik maar niet uitraakte. Ik heb 6u aan een stuk rondgelopen en toen werd ik me zo duizelig en kon ik me amper nog bewegen :slight_smile: (toen begreep ik die waarschuwingen ivm epilepsie :slight_smile:

Unreal, maar dat was in de tijd dat ik minder en minder gamede; tijdgebrek.

Momenteel is mijn absolute topper Soldier Of Fortune; PC aangesloten op stereo-toren; 4X150Watt en dan een cd’tje van the Offspring of FearFactory op de “achtergrond” :slight_smile: M’n ma vindt et ni zo geestig :wink:

Op dit moment : Oni

Maar het beste spel allertijden vind ik Final Fantasy VII voor de PSX. Wat een geweldig spel was dat!!