Favoriet Filesharing progr

vbimport

Welk filesharing gebruiken de freakers het meest, en waarom…

Ikzelf ben zeer tevreden over Kazaa, de downloads gaan vrij snel, en niet onbelangrijk er zijn veel gebruikers dus als je iets zoekt kun je het ook bijna altijd vinden.

Over winmx ben ik minder tevreden, je krijgt weinig treffers als je iets zoekt want volgens mij zijn er veel minder gebruikers, en heel irritant je wordt vrij vaak in de “queu” gezet dan duurt het lang voordat de download begint.

Zijn er andere progr. die ook veel gebruikers hebben zodat je er veel kunt vinden ?

Ik gebruik vooral kazaa, omdat deze vrij goed is (qua gebruikers en resume)

Als je de juiste mensen kent is hotline (www.hotlinehq.com) ook goed, maar een nadeel is dat servers vaak een account vereisen (waar je specifieke requests voor moet uploaden). Als je al een ‘gratis’ server vind, ben je vaak nummer zoveel in de sever que.

Het derde dat ik voor muziek gebruik is soms nog audiognome. Het is wel redelijk goed, maar is wel moeilijk(er) dan het gemiddelde file sharing programma

hmmm, dit is al een keer een topic geweest en zelfs een poll op de mainpage…
Misschien even zoekfunctie gebruiken?

Hoi

ik gebruik edonkey2000, gewoon super.
en af en toe Kazaa maar euh.

gelijk maar even vragen

klopt het dat kazaa het geheugen weg vreet???
want als kazaa even bij mij bezig is zie ik langzaam geheel het geheugen weg verdwijnen, en met een beetje mazzel nokt me system er mee

The Observer

mag je flashfxp ook kiezen? :slight_smile:
voor de rest gebruik ik nix :stuck_out_tongue:

ik gebruik alleen maar Kazaa, heb Napster/Imesh/Edonkey al eens geprobeerd maar Kazaa werkt het beste.
Het vreet bij mij in ieder geval geen geheugen weg…

Bearshare is voor mij de nummer1
Zéééér snelle downloads meestal en ik vind er zowat alles op.

ik gebruik zo pas
Morpheus !!!

KaZaA of Morpheus (zijn ongeveer hetzelfde)! Dit zijn in mijn ogen de beste op het ogenblik…