Fakturatie paketten

vbimport

Geen id of het wel een goed thema is om hier te beginnen maar wat zijn volgens jullie de voor en nadelen van de verschillende facturatie paketten in de handel?

welk gebruik je?
handig? ( veel instellingen of simpele bediening)
voor- nadelen
kostprijs?
€ ready?

seeya Rip²er

Ik heb alleen ervaring met Exact voor Dos … en daar is best mee te werken (jaaa sorcerer , exact zuigt , ik weet het). Wel mega veel instellingen en best duur.

Maar een goed alternatief … Davilex produkten misschien (jaahaaa sorcerer , ook die zuigen)

Wat een zuigzooi! :stuck_out_tongue:

Zeker nooit davicrap gebruiken dat zuigt verschrikkelijk, ennuh… Dos-programma’s zullen wel niet werken op je (illegale) winxp!

Originally posted by Sorcerer
[B]Wat een zuigzooi! :stuck_out_tongue:

Zeker nooit davicrap gebruiken dat zuigt verschrikkelijk, ennuh… Dos-programma’s zullen wel niet werken op je (illegale) winxp! [/B]

Ik zou eens dolgraag wensen dat je niet altijd alles replied met “dit of dat zuigt” , dat scheelt een hoop mailtjes… en je algemene mening over zulke software is onderhand geloof ik wel bekend :slight_smile: Je biedt namenlijk ook geen alternatief of iets dergelijks wat dan “niet zuigt”. :smiley:

Maar ik vind het ook wel weer leuk te lezen … er zit in elke post wel een reply van je over “dit en dit zuigt” :stuck_out_tongue: Geeft weer wat humor in de tent.

Originally posted by Sorcerer
[B]Wat een zuigzooi! :stuck_out_tongue:

Zeker nooit davicrap gebruiken dat zuigt verschrikkelijk, ennuh… Dos-programma’s zullen wel niet werken op je (illegale) winxp! [/B]

Dit is weer typisch zo’n voorbeeld van domme reacties…zoals ze vaak bij Tweakers ook doen…en waar ik een hekel aan heb.

Dat je iets een slecht product vindt kan ik me best voorstellen, maar om dan geheel zonder onderbouwing of zonder een alternatief aan te dragen dat volgens jou wel goed is dit soort stellingen te poneren vind ik gewoon triest.

De laatste tijd heb je meer van dit soort acties…je zet jezelf te kijk. Hoe kan iemand je nog serieus nemen als je voornamelijk van dit soort onzinnige reacties post.

Het bovenstaande gezegd hebbende, kan ik nu gerust zeggen dat ik jou niet mag…

[on-topic]
Het hangt een beetje af van wat de grootte is van de administratie die je moet voeren. Er zijn verschillende pakketten op de markt met elk hun eigen doelgroep.

Meestal gaat het in deze volgorde:
Davilex (eenmansbedrijfjes)->
Exact (MKB)->
SAP (multinationals)

Met name in het segment van Exact zitten nog wel enkele spelers, maar kan zo even niet op namen komen. Ook in het segment van SAP zitten nog spelers, maar dat is wellicht toch veel te complex en te duur voor je.
[on-topic]

heeft er niemand ervaring met winfakt?
dit lijkt me ideaal maar is het een beetje handig?

Originally posted by Smart@$$
Dit is weer typisch zo’n voorbeeld van domme reacties…zoals ze vaak bij Tweakers ook doen…en waar ik een hekel aan heb.

Kan ik hieruit concluderen dat jij Tweakers.net bezoekt? :Z :Z :Z

Ennuh… OK dat je commentaar hebt op mijn posts, helemaal geen moeite mee kan ik me zelfs aanpassen maar dat je me gaat vergelijken met mensen van tweakers.net vindt ik een beetje te vergaan.

Of te wel: Je Speelt Met Je Leven :stuck_out_tongue: