F1 2000 PSX hoe?

vbimport

Ik krijg F1 2000 niet goed gecopiert met cloneCD ik gebruik versie 2.4.1.2 hij geeft 2 read errors maar hij wil het intro niet eens beginnen!! Hoe moet ik hem copieren WinCD werkt niet op mijn toaster (plextor 4/12 SCSI. Please help me!!!

I take it this game is LibCrypt protected. And since this is a Playstation game, I want to tell you you should be aware of what kinda CD’s you use (green reflectionlayer!!!)

These are the settings for CloneCD with LibCrypt:

-Read subchannel data from data tracks ON
-Read subchannel data from audio tracks ON
-Don’t repair subchannel data ON!!!

Have fun
Vinny

Hmm ik ben aardig, zet ik een engelse reply in een Dutch only forum

je gebruikt best Cdrwin maakt een iso file
en doet er dan de patch bij en dan branden maar

Ik gebruik van die CD’s met blauwe laag die doen het altijd het beste bij mij dus die zouden toch moeten werken???
CDRwin doet het bij mij niet!

Don’t repair subchanneldata staat er bij mijn versie niet bij

[This message has been edited by Microler (edited 08 July 2000).]

gewoon ff met een crack bewerken

Microler, is het gelukt de kopie??
Zelf heb ik ook geprobeert met clonecd zonder instelling en dat ging dus mis.

intelegent bad sector scanner on
read subchannel data on
read subchannel audio on
2xspeed burning

gewoon kopieren met cdrwin, en dan de crack toepassen

Als je de goede crack tenminste kan vinden, want die van Paradox is niet 100% (tenzij je de BAD fix eroverheen knalt).

Zijn sommige nu zo dom of lijkt dat nu maar zo.
Microler zegt tot 2 keer toe dat cdrwin het niet doet en toch zeggen sommige, gewoon met cdrwin doen en dan patch toevoegen. (moest er gewoon even op reageren)

Mess

ik heb hem met clone cd gedaan doe het gewoon maar daar mee geen gekut met patch

>>Zijn sommige nu zo dom of lijkt dat nu maar zo.
>>Microler zegt tot 2 keer toe dat cdrwin het niet doet en toch zeggen sommige, gewoon met cdrwin doen en dan patch toevoegen. >>(moest er gewoon even op reageren)
Mess

Misscihien werkt CDRWIN in het geheel niet niet bij Microler (raar, als CloneCD wel werkt).

Maar het advies om het met CDRWIN en de patch te doen is uitstekend, want dat werkt! En dat werkt voor iedereen die niet met CloneCD kan werken vanwege beperkte hardware
En het advies om cd’s te gebruiken die de Playstation wel wil (That’s werkt absoluut niet betrouwbaar) is ook goed.

Dus ik zou eveneeens aanraden CDRWIN aan het werk te krijgen, goed merk cd te kiezen(zelf gebruik ik Philips) en de (laatste) patch toe te passen.