F 1 2000 pc

vbimport

Ik heb proggie CDWIN 3.7c maar met dat proggie kan ik hem niet kopieren weet iemand
welke proggie ik dan moet hebben

F 1 2000 voor PC

Voor zo wat de quadriliardste keer Clonecd.

gewoon met cloneCD en als uwen writer da nie support dan met nero en met een crack erbij de crack kunt ge halen op www.gamecopyworld.com

Rustig rustig Mafdon…is pas de 15e post van waas…beginneling.
Jah waas…gewoon clone cd of een ISO dump maken met blindread, daarna branden met cdrwin.

Probeer ook eens de search functie op dit forum…kun je vaak al een antwoord krijgen op een vraag die veel andere mensen ook al gesteld hebben.

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by x-ceed:
[b]Rustig rustig Mafdon…is pas de 15e post van waas…beginneling.
Jah waas…gewoon clone cd of een ISO dump maken met blindread, daarna branden met cdrwin.

Probeer ook eens de search functie op dit forum…kun je vaak al een antwoord krijgen op een vraag die veel andere mensen ook al gesteld hebben. [/b]<HR></BLOCKQUOTE>

het is toch makkelijker dat je met nero het spel samen met de crack op een cdtje fikt
dan dat je een image gaat maken en branden?
want als je een image maakt van een spel met cdrwin dan is het spel nog nie gecrackt hoor hetzelfde voor blindread!als je met nero de optie ISO kiest en de bestanden van het spel naar nero burn vak sleept en dan de crack erbij voegt dan heb je een copy waar je niets meer moet bij doen.
Als je dat doet met cdrwin dan moet je de crack op een diskette of ergens anders opzetten en da is nie handig hoor!
ik zeg wel dat je gewoon de crack erbij moet zetten maar da geld enkel voor de fixed copy exe cracks !als het een gewone fixed exe of no cd crack is dan moet je een apart mapje maken op de cd en daarin de crack plaatsen da is gewoon de beste om de beste copy te maken.Natuurlijk is CloneCD nog veel beter want dan moet je enkel de CD kopieren en dan heb je nog nie eens een crack nodig maar je writer moet da wel ondersteunen he!

[This message has been edited by ken08 (edited 24 May 2000).]

Als je dit spel gedownload hebt, dan zou je 'ns kunnen proberen om het te branden met Fireburner. Als ik nl. een ISO van Internet haal, en die brandt met CDRwin, doet 'ie 't niet (zelfs niet als ik op 1x brandt). De computer geeft dan aan dat de CD een audiocd is (?!).
Maar met Fireburner geen enkel probleem, zelfs niet op max (4x) snelheid!