Externe CDrom Freecom

vbimport

Kan iemand me hiermee helpen, ben op zoek naar de drivers van dit spul. Heb al echt overal gezocht. ja op alle driversites vermits ik hier eerst effe een zoekfunctie heb gedaan. Zelfs op de website niks te vinden. De cdrom is een 4x speed van Goldstar.

wij hebben hier op het werk nog een aantal exemplaren van liggen die kan ik je wel ff uploaden…
zul je wel tot na het weekend moeten wachten…

Klinkt misschien stom, maar heb je ook eens in de driverdb van www.download.com gekeken (die is nl best redelijk…)

suc6!

Niet beledigend bedoeld maar als ik zeg alle plaatsen tja bedoel ik ook alle plaatsen. Ik denk niet dat er nog driversites bestaan die ik nog niet ken.

xian als je dat zou kunnen doen dan zou ik je zeeeeer dankbaar zijn en steeds tot een wederdienst bereid

Werken de drivers die op de Freecom site staan dan niet op jouw cdrom? (afhankelijk van het serie nummer)

Windows 95/ 98/ NT from … Windows 95/98, NT 4.0 Installation disk with software for Classic Parallel CD-ROM drive from S/N 846xxx for Windows 95/98, Win NT 4.0, Rev. 940

of

Windows 95/98 Installation disk with software for Classic Parallel CD-ROM drive from S/N K640xxx to S/N 846xxx for Windows 95/98, Rev. 812PAR

niet dat ik weet, heb ze allemaal geprobeerd. De externe cdrom drive is nogal van een oud type (+/- 6 jaar oud)

Vind dat je ondanks je hulp vraagt nogal een grote dunk van je hebt. Als je alle driversites kent moet je wel een genie zijn het zijn er immers ongeloofelijk veel.

P.s. Hoop dat Xian je kan helpen :wink:

ik zal mijn antwoord aanpassen ik ken de grootste en de beste die er zijn en ik maak gebruik van de zoekfunctie om het forum te doorzoeken. Ik denk dat de meesten altijd maar vragen stellen die al eens beantwoord zijn terwijl het toch gemakkelijk zoeken is. Als ge vindt dat ik een hoge dunk van mezelf heb dan zal het wel zo zijn

Dit is effe bedoeld voor xian.
Heb je al tijd gehad om te kijken voor die drivers, wil je niet lastig vallen via pm :cool:
Zoals ik eerder zei heb ik ze nogal dringend nodig please please

Originally posted by Koen
Dit is effe bedoeld voor xian.
Heb je al tijd gehad om te kijken voor die drivers, wil je niet lastig vallen via pm :cool:
Zoals ik eerder zei heb ik ze nogal dringend nodig please please

ja ik heb de drivers voor je gevonden, ik hoop dat het de goeie zijn, ik zal ze zodra ik ff tijd heb uploaden…

Alvast bedankt:cool: :cool: :cool: :cool:

Koen, ik heb je vorige week al PM gestuurd met enige uitleg en vraag naar je email, maar als je daar niet op reageert…

sorry Misha maar niks ontvangen via pm alleen maar van xian
Ga eens naar profile en verstuur rechtstreeks van daaruit een mail naar me dan zou het moeten lukken:confused:

Originally posted by xian

ja ik heb de drivers voor je gevonden, ik hoop dat het de goeie zijn, ik zal ze zodra ik ff tijd heb uploaden…

Euh Xian heb je al wat tijd gevonden, heb je een pm gestuurd maar geen reactie van je (ja ik ben een aanhouder tot het vervelende toe maar niemand kan zijn karakter verloochenen) :slight_smile: