Extern Winamp display

vbimport

Op deze site (http://www.markuszehnder.ch/projects/lcdplugin/) kun je een totaal tegekke addon voor je computer vinden: een display voor Winamp. Het ziet er echt tegek uit (kijk zelf maar) en daarom wil ik het ook (gaan) maken -het is een zelfbouwproject-.

Mijn vragen: wie heeft hier ervaring mee, heeft zelf zulk en display en weet zo 123 wat een display zo ongeveer kost…?

Lijkt me geinig, kost denk ik niet zo veel (is zo’n displaytje duur? nee toch)

Maar wat heb je eraan?

tot groot ongenoegen moet ik je daarvoor toch doorverwijzen naar GOT Die-hard Overclocking & Case Modding het is en blijft een klote forum (althans de mensen) maar je kan er voor dit soort dingen toch goed terecht.

op zich grappig natuurlijk, maar als je dan toch aan het solderen bent is het misschien ook wel grappig om even in de nieuwe c’t te kijken op pagina 146 voor een zelfbouw mp3 speler op basis van een oude computer (volgens het artikel in c’t van lamg geleden zou een oud 486 het nog aankunnen.)

Originally posted by Crowley
op zich grappig natuurlijk, maar als je dan toch aan het solderen bent is het misschien ook wel grappig om even in de nieuwe c’t te kijken op pagina 146 voor een zelfbouw mp3 speler op basis van een oude computer (volgens het artikel in c’t van lamg geleden zou een oud 486 het nog aankunnen.)

klopt…als ie verder nix anders hoeft te doen kan een 486 best wel een muziekie afspelen! :slight_smile:

Originally posted by DaFox
tot groot ongenoegen moet ik je daarvoor toch doorverwijzen naar GOT Die-hard Overclocking & Case Modding het is en blijft een klote forum (althans de mensen) maar je kan er voor dit soort dingen toch goed terecht.

Ik weet wel dat ik het daar kan vragen maar dat is tegen mijn principes dus doe ik dat ook niet…

Verder moet ik ff in die CT gaan bladeren (heb hem gisteren gekocht maar nog niet gelezen)… zelfbouw MP3 lijkt me ook wel leuk… maar ook dit trekt me enorm!

Maar nogmaals, wat heb je eraan?

Originally posted by jojk

Nou het is gewoon een leuk hebbedingetje. Vooral de uitdaging om het inelkaar te solderen en het echt werkend te krijgen is leuk. (heb dat wel eens eerder gedaan met bijv een CoVox)

Ik zie het ook wel als een handig speeltje… verrekte handig om zo al mijn mp3 info op een display af te lezen terwijl mijn monitor uitstaat (black box systeem)… etc etc

Originally posted by jojk

ik kan wel een heleboel nuttige dingen bedenken hoor.
zo laat ik mn pc snachts altijd mp3tjes aspelen als ik slaap en dan is de monitor uiteraard uit en als ik nou eens niet kan slapen is het verrekte handig dat ik ff een mp3 vooruit kan zappen zonder de monitor aan te zetten. en het is bijv. ook handig als je je pc zou gebruiken om mee te draaien (muziek dus) dan hoef je niet de hele monitor voor je neer te planten maar kun je makkelijk op zon klein schermpje zien welke track er speelt en verder zappen e.d.
maar de belangrijkste reden lijkt me nog omdat het er superbruut uitziet en omdat maar weinig anderen het hebben.

Sorry over die 486, het artikel (dat trouwens op de bijgeleverde cd-rom staat) spreekt over een 286 met dos en een cd-rom speler

Sorry nogmaals, had het artikel een half jaar geleden voor het laatst gelezen (geloof ik)