Examen's

vbimport

He Guys,

Iedereen die vandaag (en de rest van de week) examen’s heeft veel sterkte gewenst en:

MAY THE FORCE BE WITH YOU!

Mij geluk wensen hebben jullie ook :smiley:

Greetz

Heel veel strekte met jullie examens ook namens mijn

Ik weet nog wel toen ik examens had.
Goh wat was dat een tijd geleden zeg (2 jaar(but hey, who’s counting?))
Ik had het vakken pakket Nederlands, Engels, Wiskunde, Natuurkunde, Scheikunde, Economie. op D-niveau, MAVO

Helaas mocht ik geen Biologie in mijn pakket i.p.v. Economie, want dan was het te makkelijk geweest (Biologie was samen met Engels mijn enige vak waar ik een 9,5 gemiddeld voor stond)
Door dat kut grapje heb ik het maar net gehaald.

Ik had voor mijn Natuurkunde een black-out maar heb er nog een 5je uit kunen slepen, en mijn Economie zoog gewoon.
Dus ik heb het met mijn Engels maar net opkunnen halen.

Anywho, VEEL SUCCES JULLIE.
Post je Vakkenpakket eens en welk niveau examen je doet, kan leuk worden.

Ik heb straks mijn eerste :mad: tweede fase examen:mad: . Het gaat om nederlands. Maar dat is een makkie, nu maar hopen dat de rest van de 6 vakken dat ook is, maar ik zal hier wel verslag uitbrengen van alles wat er zoal gebeurd tijdens de examens (als dit iemand tenminste interesseerd :smiley:

sterkte jongens, ik hoorde het deze morgen op een nl post in het ontbijt journaal dat jullie nl’rs met examens beginnen, dus suc6, en zie dat jullie slagen !

In belgie is het nog wel een tweetal weken wachten vooraleer de examens daar starten en hier in Amerika zijn ze al een drietal weken gedaan maar ja, hier is het ook maar een lachertje. Niks kan tippen aan het onderwijssysteem in Belgie en Duitsland, zelfs de Hollanders beginnen hun systeem nu al aan te passen aan het Belgische dus…

HET BELGISCHE ONDERWIJSSYSTEEM ROELT :wink: :wink:

Ik doe VWO nieuwe stijl. Heb vandaag Nederlands gehad en als het goed is (volgens examen.kennisnet.nl) moet ik ongeveer tussen de 8,1 en 8,5 hebben. Was niet moeilijk gelukkig:)

Morgen economie en dat wordt een harde:( Ben benieuwd wat dat gaat worden. Ben er niet slecht in maar het is gruwelijk veel iets van 9 boeken a 200 blz:(

iedereen die ook nog moet suc6!

allemaal veel sterkte met de examens!!!

Originally posted by pietpaulusma
Morgen economie en dat wordt een harde:( Ben benieuwd wat dat gaat worden. Ben er niet slecht in maar het is gruwelijk veel iets van 9 boeken a 200 blz:(

Economie is zo’n leuk vak…

Ik vond Examens doen zo leuk dat ik het drie keer gedaan heb, op 3 niveaus :wink:

Maar iedereen succes en laat je niet opfokken, als je relaxt bent dan maak je dat examen veel beter (drink desnoods 1 of 2 pilsjes voor je begint :smiley: )

Originally posted by Da_Taxman

Ik vond Examens doen zo leuk dat ik het drie keer gedaan heb, op 3 niveaus :wink:

Welke 3 niveaus heb je gedaan dan? Mavo, Havo en toen nog eens een keer VWO ?
Als dat zo is dan ging je al bijna met de VUT toen je van school af ging en dan zul je nu wel bijna met pensioen gaan :smiley:
Maar even zonder gekheid…Je bent wel een doorzetten hoor Taxman :smiley:

Bedankt voor de steun, Nederlands was leuk… overbevolking in Nederland als onderwerp en Wiskunde B was kut in mij ogen! :frowning:

suc6 iedereen en examen tijd is de leukste tijd van je schooltijd althans dat vond ik 1 uurtje per dag naar school ff examen maken en dan weer vrij…
gelukkig heb ik nooit veel hoeven leren waardoor
de examen week een soort extra vakantie was :slight_smile:

Tsja Nederlands oude stijl eitje en Wis B niet al te moeilijk op het VWO. Voor economie 2 boeken a 200 blz (en geen 9). Maar dat wordt zwaar…

Originally posted by Pyromaniac

Welke 3 niveaus heb je gedaan dan? Mavo, Havo en toen nog eens een keer VWO ?

Zo ongeveer ja…en nu op de KUB

Zo zie je maar weer, iedereen kan het :smiley: