EXAMENS ZIJN K*T ! (nog zo'n zinlose topic)

vbimport

Ik ben er gelukkig vanaf… maar hier moeten we het gewoon allemaal duidelijk over eens zijn… Examens zijn gewoon kt… 2,5 of 3 uur zwoegen voor 1 vak en dat dan 6 of 7x… en dat alles voor een stom klte-papiertje… vrij nutteloos… jullie mening graag !?

Nah…laat ik dan ook maar eens zinloos wezen he…die examens zijn inderdaad kut, ok ik heb dan ook egt helemaal nix geleerd maar aardrijkskunde, ecenomie en geschiedenis waren best kut, vooral aardrijkskunde en ecenomie, wiskunde was trouwens wel errrug makkelijk, mavo d heb ik het over…

het is geen 2,5/3 uur werken, het is 5/6 jaar!!
Zo nutteloos is dat dus papiertje niet.
Ik ben blij dat ik er nu ook vanaf ben!
Scheikunde was wel erg makkelijk vandaag!! [HAVO - oud]

examens zijn kut ja maar ik ben er van af

(VAKANTIE!!! en ik ben denk ik wel geslaagd.

p.s. scheikunde is errug makkelijk vandaag, ik had 70 punten van de 88.

grts +he cross

Ach, je moet maar zo denken, het hoort 'r gewoon bij (wat een wijsheid ineens).

't Is maar anderhalve week…

Wiskunde B VWO kl*te!!! (zo, moest 'k ff kwijt)

Ave…
PGN/iNERTiA

het papiertje is altijd leuk !!! :slight_smile:

maar ja… zouden ze ook een fake-havo-diploma aannemen ?!! nee hoor geintje… :slight_smile:

Havo scheikunde oude stijl was echt een eitje !! dit was gewoon triest !! maar wel LEUK !! ik heb er toch een 8,3 voor !!

Hebben jullie nu al examens, en dan vakantie? Op welk jaar zitten jullie dan?
Ik moet wel meer leren dan 3 uur voor een vak hoor, en ja ik vind dat ook nutteloos.
Ge begint gewoon een week op voorhand te leren en de rest van het jaar doet ge toch niks, allé ikke toch :slight_smile:

Leren schiet op het laatste moment niet meer op, alles moet je onderhand toch wel weten (ik heb toch niet voor nix 5 jaar HAVO gehad?)
Ik heb ongeveer per examen een uurtje geleerd, gewoon om m’n geheugen een beetje op te frissen.
Maar genoeg over school, het is nu tijd voor 3 maanden vakantie!!!

Gelukkig is dat al weer twee jaar geleden… examens, ik weet nog dat ik daar niet veel voor gedaan heb… Alleen een hele hoop gekopieerd, dat wel, en eh… “geleend” van anderen.

da dat leren is gewoon saai maar ik moet toegeven dat ik het allemaal mee vond vallen( mavo d)

He paultje666, hoe vond je Natuurkunde dan?
Met die som van die vrachtwagen? Klopte niks van.

Ja die met die vrachtwagen haha die was bijna onmogelijk…iets met dynasche dynalexiale reactie methode ofzoeits abnormaals zijn me geflipte,schele,schoolverslaafde wiskundeleraar.
Pff gelukkig was wiskunde wel simpel, hehe die wiskunde leraar heb het hele jaar moeilijke dingen lopen lullen enzo dus bijna iedereen deed hem op C, ik blij dat ik hem op D deed want het was zoooooo simpel haha

Examens is kut ja, ik vond Aardrijkskunde kut, en daar stond ik al een 5,6 op!

Ik zie wel, ze belen me maar voor de uitslag

Nu: VAKANTIE!

The Unforgiven