Examens niet duur! haha

vbimport

[Dagblad van het Noorden] Directeur Gerald Schuil van de Chistelijke Scholengemeenschap Rehoboth in Hoogezand schrok zich op Pinkstermaandag een hoedje. Bij toeval ontdekte hij dat de kluis van de school - met daarin de officiële examens - was opengebroken.
"De examens was het eerste wat door mijn hoofd schoot", vertelt Schuil. Als die zijn gestolen heeft dat hele grote gevolgen, realiseerde hij zich direct. Want stel dat iemand ze via internet wereldkundig maakt. Dan moeten in het hele land examens worden afgeblazen. Zo ver is het echter niet gekomen. De inbrekers hadden het alleen op de 2500 euro voorzien die zich in dezelfde kluis bevond.

beetje dom had ie maby wel meer geld kunnen vangen
:smiley:

tja het waren idd geen slimme dieven, die examens zijn veel meer dan 2500 euro waard!

hahha nee slim ze hebben kopie gemaakt en weer terug gelecht :wink: en een nieuwe enveloip er om gedaan -0-

Dieven zijn over het algemeen nooit slim. En hebben nog nooit een eXamen gezien… wisten zij veel wat al die papiertjes in een envelop doen?

Ja maar wat waren ze nou waard geweest als de examens wel afgeblazen waren? Ook niks toch?

Originally posted by siebeduin
Ja maar wat waren ze nou waard geweest als de examens wel afgeblazen waren? Ook niks toch?

Voordat dat bekend was, had je makkelijk voor €5000 aan exemplaren verkocht!

Originally posted by Dee-ehn
[B]

Voordat dat bekend was, had je makkelijk voor €5000 aan exemplaren verkocht! [/B]

Das waar, maar dan was het te hopen dat aan wie je ze verkocht had jou niet kende.

Originally posted by siebeduin

Dan had iedereen het tweede tijdvak examen moeten doen, in heel Nederland, en had het derde tijdvak examen het tweede geworden, en er voor het derde een nieuwe gemaakt geweest :wink:

Of iets dergelijks :smiley:

Is wel vaker voorgekomen, zegt mijn NEderlands leraar :S

Krijgt iedereen in nederland dezelfde examens.

Vind het raar (en logisch). Waarschijnlijk een belgische dief die dit niet wist net zoals ik :stuck_out_tongue: