Examens klaar!

vbimport

Ik zeg: 3 maanden vakantie!

Ave…
PGN/iNERTiA

en heb je die vakantie ook verdient of was het naatje ?

Tuurlijk heb ik die vakantie verdiend Portje, ben bijna anderhalve week achterelkaar bezig geweest. Dat is heel wat op de middelbare school hoor!

Maar ja, nu weer terug naar de realiteit van alle dag: vakantie en niet al te veel doen.

Ave…
PGN/iNERTiA

Gelukzak, mijne examens beginnen pas de 8 juni.

Maar volgende week lekker maar 1 dag school
Maandag staking, en de rest van de week vrijaf behalve die klote dinsdag

en waar gaat gij voor Mattel007 ??

Nu nog gewoon op de middelbare school. (achter dit nog een jaartje) en Daarna ga ik verder studeren voor PC Analist - Programeur.

Hoi,

He Mattel beginnen alle examens niet tergelijkertijd voor de middelbareschool?

Rush

IK HEB VAKANTIEVAKANTIEVAKANTIEVAKANTIEVAKANTIEVAKANTIEVAKANTIEVAKANTIEVAKANTIEVAKANTIEVAKANTIEVAKANTIEVAKANTIEVAKANTIEVAKANTIEVAKANTIEVAKANTIEVAKANTIEVAKANTIEVAKANTIEVAKANTIEVAKANTIEVAKA NTIE, echt relaxed man vakantie,

grtz 2 all de werkende mensen die nog ff moeten zwoegen.

pfffffffffffftt 4 jaar HTKO ik zal blij zijn als het erop zit.

Maandag een tentamen verknallen, tentamen van 9 juni laten schieten en dan maar hopen dat ik mijn studiepunten in de hertentamens ga halen, anders zit ik alweer met een studieschuld…

Prijs uzelf gelukkig. De enige troost die ik nu heb is dat alles nog erger wordt met een full time baan

Da_Taxman

VAKANTIE!!!

Ha, vakantie?

Ik heb alleen aanstaande maandag en dinsdag vrij, woensdag mag ik beginnen met mijn zomervakantiewerk!

A Man Can’t Be Rich Enough!

The Unforgiven

O ja, da’s waar, na de vakantie weer 5 jaar heen en weer scheuren naar Delft. Ach ja, je moet wat…

Ave…
PGN/iNERTiA

maandag nog een tentamen en dan vakantie

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by Da_Taxman:
[b]Maandag een tentamen verknallen…anders zit ik alweer met een studieschuld…

Da_Taxman[/b]<HR></BLOCKQUOTE>

Hee enige troost…je bent niet de enigste…ik weet hoe dat voelt…

Dank je, dat is een troost om te weten dat ik niet de enige ben.

Heb je zes jaar studiefinanciering, zit je nog met een schuld van twee jaar en nog een zevende jaar zelf financieren in de hoop dan wel af te kunnen studeren…

Looks like I’ll be here for a while…

Da_Taxman

Examens, tentamens, goh da’s al een hele tijd geleden, ben ik blij dat ik daarvan verlost ben Toch aan iedereen die nog moet studeren, maak er het beste van
Grtz