Even kijken (Metal/Gothic onderwerp)

vbimport

Ok even eens kijken wat vindt men goed :stuck_out_tongue:

mmm ik vind limp bizkit wel goed teminste ik vondt het tot hun laatste album uitkwam… En korn is ook oke mmmm dat zijn denk ik wel de bekendste van de rock zooi die ik luister…

Geen idee waar dat onder valt…

ik heb gekozen voor heavy metal(heeft mijn voorkeur) maar eigenlijk zijn het wel verschillende stijlen.

progressive metal
industrial metal
ghotic metal
death metal
enzovoort

Whatever

mmm ik vind limp bizkit wel goed teminste ik vondt het tot hun laatste album uitkwam… En korn is ook oke mmmm dat zijn denk ik wel de bekendste van de rock zooi die ik luister…

Dat viel dus onder, andere rock/metal
Limp is leuk maar te populair ze krijgen grootheids waanzin(Metallica 2 ?)

Psyduck

ik heb gekozen voor heavy metal(heeft mijn voorkeur) maar eigenlijk zijn het wel verschillende stijlen.

tuurlijk er zijn heel veel vormen, dit zijn toch wel een beetje de hoofd vormen, maar ja de poll laat maxi 10 toe en als ik alles ga noteren, heb ik denk ik toch wel even iets meer ruimte nodig :slight_smile:

Noem eens een paar bands

The Observer

Megadeath
Rhapsody (luca turilly solo is eigenlijk ook wel aardig)
Cradel of filth
Behemoth
Cryptic Wintermoon
Dimmu Borgir
Hammerfall
war
Metallica
Type O negative
Stratovarius
Dissection

om der een stel te noemen.
O ja en natuurlijk metallica maar dan eigenlijk de eerste paar albums meer zoals Kill em all, Ride the lightning en master of puppets.

ik verkies hard rock\metal boven de meeste muziek
maar als het niet te ver gaat
en celtic speelt goed de laatste tijd met onze vriend larsson;)

Progressive HardTrance Roelz! :cool:

niet echt zo mijn smaak, klopt trouwens wel dat zowel limb bizkit als Metellica te zeer commercieel zijn :wink:

Hmmz ik hou best van een stukje metal, maar van hart uit ben ik toch een andere rocker. Mijn alltimes favo is nog steeds ACDC (dat komt niet meer veel voor he :)).
Verder hou ik van allerhande soorten rock, maar de heavy stijlen uit de jaren 80 (bijv Judas priest) genieten mijn voorkeur. En dan Rock n roll niet te vergeten (waaronder ACDC dus valt…).

Niet dat ik van niets moderner houd, maar dat is gewoon helemaal mijn favo…

Als het moderner gaat… ach Limp bizkit en Metallica zijn opzich wel aardig qua muziek, maar ze hebben beiden een beetje veel grootheidswaanzin (vooral Metallica). Doe mij dan maar euh Trail of tears, Megadeath, Pantera (Cowboyz from hell!) etc etc…

Psyduck
Daar zit nog een paar aardige Black Metal Bands tussen en natuurlijk zeer goede keuzes :stuck_out_tongue:

Cum-a-lot
Dat antwoord (en celtic speelt goed de laatste tijd met onze vriend larsson) dat snap ik niet helemaal.
Ik had het eigenlijk over de vorm Celtic

Dee-ehn
Geen slechte name als ik het even mag zeggen

En voor de mensen die niet van dit soort muziek houden, ik kan nog wel eens en ander styletje waaderen, maar ja mijn voorkeur gaat uit naar het grootste gedeelte verschillende Metal stylen en Gothic/Celtic. :slight_smile:
Zoals ik al eerder zij ieder zijn eigen smaak :stuck_out_tongue:

The Observer

Hard House/Hard Trance/Techno maar vooral: Gabber! Na de commerciële dip van 1994-1997 (de media-gabber met kale kop en aussie) begint de tijd van voor de crisis weer te herleven. De “Gabbers” zijn dood…Leve de Gabbers! :stuck_out_tongue:

Originally posted by Euphoria
Hard House/Hard Trance/Techno maar vooral: Gabber! Na de commerciële dip van 1994-1997 (de media-gabber met kale kop en aussie) begint de tijd van voor de crisis weer te herleven. De “Gabbers” zijn dood…Leve de Gabbers! :stuck_out_tongue:

Heheh naja echte Hardcore vin ik net weer iets te veel boem boem…teveel dezelfde beat…laatst voor de gein zo’n Hardcore 4 Life cdtje gedownd maar was echt veeeeeeeel van hetzelfde!

alternative rock en r&b:) :smiley: :cool:

Ik zal er wel weer voor uitgelachen worden , maar

De Osdorp Posse

Ik kan niet echt zeggen van welke soort muziek ik hou. Top40 vind ik wel lekker om gewoon te luisteren zonder na te denken, maar van morrisson en eric clapton vind ik ook mooi.

Ook (hoe raar het ook klinkt) la double vie de veronique heeft wel wat (qua stijl) evenals carmina burana (ik denk niet dat iemand die muziek kent). Met die twee cd’s is het wel zo dat er een bepaalde sfeer moet zijn moet je die mooi vinden om te luisteren.

Verder vind ik ballads wel mooi, en eigenlijk alle muziek waar een melodie inzit. Limp Bizkit vind ik dus eigenlijk niks, want er zit (vind ik) geen mooie melodie in.

Laatste tijd luister ik wel wat within temptation, da’s best mooie muziek…

Originally posted by Mr. Belvedere
[B]Ik zal er wel weer voor uitgelachen worden , maar

De Osdorp Posse

[/B]

Niks mis mee hoor :wink:

Even een opmerking voor de genen die Within Temptation laatste versie(Mother Earth) Probeer eens de zangeres van Theatre of Tragedy, Liv Kristine, Zij heeft een solo album Deus Ex Machine en deze is gewoon super, An Angels Voice :wink: :wink: :wink:
In het algemeen heeft Gothic best veel muziek die zo is als Withing Temptation(Mother Earth)

gegroet

The Observer