Eurokit

vbimport

wie heeft/ z'n eurokit al gehaald.?
ik heb em al.:smiley: :smiley:

Ik ook!! :smiley:
Ook nog zo’n pakketje met 25 piek aan euro’s (gekregen :slight_smile: )

Greetz

ik had hem vrijdag 11:00 :slight_smile: moest wel ff wachten op het postkantoor, maar dat was het wel waar :smiley:

gaat moeilijk open he? maar het is mij wel gelukt zonder schaar :slight_smile:

bij mij moest wel de schaar te pas komen.
p\ik probeerde het eerst met m’n tanden maar dat ging niet echt.:frowning:
ik vind de 0,50 eurocent en de 1 euro veel op elkaar lijken

kheb die al van begin december (zelfstandigen mochten er vroeger achter)

Hij is idd moeilijk open te krijgen! ik heb geworsteld met dat ding in het Postkantoor!

Gelukkig was er een vriendelijke mevrouw met lange nagels die mij te hulp schoot! :slight_smile:

(Alphense metaliteit he! :p)

ik heb hem ook en ik moet zegge dat ik die euro’s nie echt mooi vind, die eerste 3 munten hebben zo’n lelijke kleur en de ze voelen veel te licht aan, maar dat is gewoon ff wennen.

Hehe… die eurokit is wel leuk!

Idd klote om open te maken! Heb er een maar een schroevendraaier tussen gezet!

iemand heeft de 1 euro omgesmolten. 1 ringetje en 1 kleiner muntje. gewoon een paar minuten boven het gasfornuis (aan natuurlijk ;)) en toen viel ie zo uit elkaar. pics:

http://www.xs4all.nl/~alexmars/Bullshit/DVC00002.JPG
http://www.xs4all.nl/~alexmars/Bullshit/DVC00001.JPG

ik heb het niet gedaan hoor! ben er te hollands voor :wink:

heb hem gisteren op gehaald had niet echt veel moeite om hem open te krijgen zelfs zonder schaar :wink: :wink:

Ik heb dat ding nog niet, nog geen tijd gehad om 'em af te halen dussuh van de week maar ff doen :wink:

morgen haal ik em af , maar ik heb al 25 piek aan euro’s gekocht.

ik vind het maar zwaar geld , kleine dikke munten … en is behoorlijk wennen , ik heb echt het idee dat ik nepgeld gekocht heb.

ik heb ze ook nog niet afgehaald, heb wel al zo`n zakje van 25,01 aan euromunten maar ik vind het maar lelijke dingen hoor.

Originally posted by xian
heb wel al zo`n zakje van 25,01 aan euromunten

welke munten zitten er eigenlijk in :confused: :confused:

Originally posted by bmad
[B]

welke munten zitten er eigenlijk in :confused: :confused: [/B]

van alles wat

Kep hier een 1 euro munt liggen uit Belgie.
Zijn een stuk grooter. Anders kregen ze
er de kop van de koning niet op. :wink: :wink: :wink: :wink:

Originally posted by Totibbs
iemand heeft de 1 euro omgesmolten. 1 ringetje en 1 kleiner muntje. gewoon een paar minuten boven het gasfornuis (aan natuurlijk ;)) en toen viel ie zo uit elkaar. pics:
ik heb het niet gedaan hoor! ben er te hollands voor :wink:

KUT!, dat was ik net van plan… kennelijk zijn er meer zieke geesten…:smiley: Nou, dat kost dan weer niets… Beter!

heheh ik hep m al. Die munten zijn nou nog lelijk omdat niemand ze nog in de hand hep gehouden. Die rooie worden net als onze stuivers nou… …mjah, ik vond de ouwe munten wel goed geneog. Verschillende groottes van papiergeld lijkt me vervelend. Volgens mij verschillen de maten nogal :frowning: