Eurobilltracker

vbimport

Alvorens ik van het forum wordt gekieperd voor ongewenste reclame: ik krijg hier géén geld of andere voordelen voor :slight_smile:

Sinds enkele jaartjes ben ik dus lid van eurobilltracker.com .
De bedoeling is om zoveel mogelijk serienummers van eurobiljetten in te geven: aan de hand hiervan produceert de site verschillende statistieken zoals verspreidingsinformatie e.d. (heel wat meer eigenlijk, maar da’s ietsje teveel om hier uit te leggen)
Het leukste -en meeste verslavende- is echter het jagen op een zgn. hit: wanneer een biljet een tweede maal wordt ingevoerd op de site word je verwittigd en kan je bekijken waar het naartoe gereisd is.
Het aantal gebruikers neemt elke maand nog flink toe, dus de kans om zo’n hit te scoren wordt steeds groter. Op dit ogenblik zijn er zo’n 8.081.367 biljetten geregistreerd door 58.869 gebruikers. In totaal gaat het om € 179.437.585!

Als het idee je bevalt, probeer het dan zeker eens uit!

Ik hoef niet zo nodig dat ook mijn contante geld geregistreerd word. Heb ik helemaal geen privacy meer irl :slight_smile:

Boeiend

Haha, wat maakt het mij nou uit naar welk land mijn euro’s gaan :stuck_out_tongue:

Ik vind dat ieders euro’s naar mij moeten gaan. Ik zal er dan registratie van maken na ontvangst.

Bij betaling van 35 euro verzendkosten stuur ik tevens een uitgeprint echtheidscertificaat naar je toe.

Sorry, wist ik niet.
Zo’n lijstje met referrals is trouwens niet openbaar op ebt.com, dus niemands privacy kwam in het gedrang. Ik hou gewoon persoonlijk bij wie zich via mij heeft ingeschreven.

Echt boeiend.