Euro2000 met Commentaar

vbimport

Wie weet waar ik Euro 2000(EA Sports) Kan downloaden met commentaar???k heb hier enkele dagen geleden een topic gelezen en daar stonden de links op,maar die waren intussen al verbroken!!!

In die topic die je enkele dagen geleden gelezen hebt staan nieuwe links, ik heb ze vandaag nog gebruikt en ze werken !

Ik kan deze topic nergens meer terugvinden???Heb jij toevallig de links nog,zet ze in deze topic er dan ff bij!!

Ok moneymaker, hier heb je de link van de topic:
http://www.cdfreaks.com/ubb/ubb/Forum15/HTML/000571.html

Hoe werkt dit???Ik heb de links gedownload en dan ge-extract naar mijn map van Euro 2000,maar wat moet ik dan doen???Kan iemand mij helpen???

ge hebt het dus helemaal nie door denk ik
of ik heb het mis maar goed
in de install.exe zitten waarschijnlijk regels die checken of er muziek zips in zitten zo ja dan unzipt hij die ook
dus ge moet de zips extracten in de map waar jouw install map staat die je waarschijnlijk al ge deleted hebt
maar STIJN ik heb euro 2000 morgen (volledige ISO) als ge wilt kun je het van mij hebben

heb ik geprobeerd ‘ken’ maar helaas…geen commentaar zal nog ff wachten en dan zie ik wel of ik het al dan niet ga kopen.Maar heb nog een ander probleem met soldier of fortune vanmiddag was ik het spel aan het spelen en het lukte,als ik het spel afsluitte bleef er onderaan in mijn windows balk nog een map staan,als ik deze open springt er een zwart beeld tevoorschijn en hoor ik de geluiden van het spel,als ik dan alt+tab druk verdwijnt de balk,maar blijft hij onderaan in mijn windows balk staan!!!heb ik iets verkeerd gedaan of is de computer gewoon aan het flippen,en hoe kan ik die balk wegkrijgen,misschien door op een speciale toets te drukken???

hebt ge uwen PC al ne keer opnieuw opgestart?
waarschijnlijk nie want uwen SoA draait nog altijd dag en nacht

Moneymaker, Nadat je de zips hebt gedownload, unzip ze met winrar, dan heb je 27 files in winace formaat.activeer de ace.archive. nadat je de ace files hebt extract, moet je “spceng” folder zien. Deze folder moet je overschrijven in je huidige euro2000 dir. spec locatie : euro2000/data/audio/spceng. ( laatste dir moet je overschrijven met de nieuwe, )
In het spelletje moet je wel onder opties, commentary /sounds/speech activeren.

Idem voor de movie add-on, enkel moet je de video dir overschrijven i.p van audio