Euro teken?

Hoi,

Mischien is 1 dommer vraag maar hoe kun ik 1 euro teken invoegen . Mijn toetsenbord heeft geen euro teken . Ik heb de search gebruiken maar kun niet vinden . Alvast bedankt.

wat was het ook alweer:
ctrl-alt e
ctrl-alt 5
en nog van die alt codes die ik niet weet

Toch is het al vaker behandeld…

ALT + 0128

Of de rechter alt en een druk op toets 5 €€€€€€€

Je besturingsysteem moet natuurlijk het Euro teken ondersteunen.
Voorbeeld bij win95 bestaat er een patch om het euro teken in Word te activeren.
Greetz.

Originally posted by SAIGON66
Ik heb de search gebruiken maar kun niet vinden . Alvast bedankt.

Mmm…, tijd voor een search cursus volgens mij… TAX! please do your job!:stuck_out_tongue: Kijk als je zoekt op een onderwerp van 2 tekens dan zoekt dat lastig, maar “euro” dat moet toch geen probleem zijn???

Anyway, je ben net vader - het zij je vergeven!:wink:

Allemaal leuk en aardig die verschillende manieren om een euroteken te typen , maar als ik dat in Outlook Express doe en het bericht wil versturen verschijnt er een boodschap dat je verkeerde tekens gebruikt en als je vervolgens het bericht toch verstuurt staat er op de plaats van het euroteken een vraagteken! Hoe ken dit???

Ander lettertype selecteren/installeren.
Die tekenset die je gebruikt kent het Euro teken niet dan.

Originally posted by Da_Taxman
Ander lettertype selecteren/installeren.
Die tekenset die je gebruikt kent het Euro teken niet dan.

Ho, nou ga je iets te snel voor mij . Hoe en waar doe je dat?

Als je in Outlook Express een mail typt dan kun je, mits je HTML opmaak geselecteerd hebt, een lettertype selecteren (al dan niet via de werkbalk of via ‘Opmaak’)

Originally posted by Da_Taxman
Als je in Outlook Express een mail typt dan kun je, mits je HTML opmaak geselecteerd hebt, een lettertype selecteren (al dan niet via de werkbalk of via ‘Opmaak’)
HTML is inderdaad geselecteerd , maar er zijn nogal wat lettertypen , en het vervelende is dat je pas merkt of het al dan niet goed gaat als je het bericht verstuurt!

Originally posted by bighousie
HTML is inderdaad geselecteerd , maar er zijn nogal wat lettertypen , en het vervelende is dat je pas merkt of het al dan niet goed gaat als je het bericht verstuurt!

Arial moet het gewoon doen, net als Verdana.

En dan stuur je een mail naar jezelf om te testen…

Als je een blokje te zien krijgt weet je dat het niet gelukt is…

O.K. ben er nu uit. Als je op verzenden klikt komt er een venster " Conflict in tekenset van bericht" . Je moet dan vervolgens kiezen voor “verzenden als unicode” en niet voor “ongewijzigd verzenden” (wat ik eerst deed). Dan blijft je € keurig staan! Bedankt Da_Taxman!