Euro PC

vbimport

Heeft iemand ervaringen met Euro PC?
Op een behoorlijk aantal prijsvergelijkingssites komen ze als goedkoopste naar voren. Ik heb een dikke maand geleden voor meer dan f. 4000 besteld en betaald, maar leveren ho maar, ondanks dat ze zeggen een leveringstermijn van 7 dagen te hebben. (Het kan niet liggen aan lastige leveringstermijnen van anderen, omdat ik alle onderdelen links en recht in de winkels zie liggen)
De order heb ik geannuleerd, maar nu gaan ze zich met het terugstorten van het geld ineens houden aan een termijn van 14 dagen!
( een gewaarschuwd man wordt er toch nog ingenaaid :()

een vriend van mij heeft zen kast besteld daar via i’net zonder probleem had ie hem een week later

Ik ben dus die persoon die NitroX bedoelt. Ik heb dus idd geen problemen gehad met EuroPC en heb dus nu een mooie Aopen Blue Big Tower (HQ08) thuis staan en bevalt mij goed.

Ik had een levertijd van 6 a 7 dagen dus bij mij geen problemen op.

Wat heb jij allemaal besteld dan?

Heb pas geleden bij hun een plextor 16x gekocht (echt goedkoop) en deze was binnen een week binnen

welles wat besteld daar ja…nooit problemen mee gehad… :slight_smile:

Is dit een online winkel ? Levert deze ook in Belgie en heeft deze ook een website ?

http://www.europc.nl/main.html

Ik bestelde een compleet systeem, bestaande uit componenten die niet bijzonder waren. Als ze eventueel direct hadden gezegd dat er levertijd problemen waren, had ik er niet zo’n moeite mee gehad. Maar twee keer per week een mailtje dat de order in behandeling is zonder een mededeling hoe lang het nog zou duren is vervelend. Nog vervelender als de bestelling zonder enig probleem geannuleerd wordt en het terugstorten van het geld lang duurt.
Als jullie goede ervaringen hebben, prima. Mijn geval is dan zo’n uitzondering.

Kijk eens op pricewatch bij ervaringen…

Het valt toch wel mee met die dreigementen achteraf dat ze veertien dagen de tijd zouden nemen om terug te betalen. Het bedrag is zojuist op mijn rekening gestort.