Euro/dollarkoers voorspelling

vbimport

sinds ik toch zo ‘into school’ ben, dacht ik: why not?

anyways

ik zoek naar (onderbouwde) voorspellingen over de wisselkoers verhouding euro/dollar tot en met 2004 (dus wat die verhouding dan zal zijn en wat voor patroon hij laat zien)

ik kan zelf Google ook wel gebruiken, maar misschien hebben sommige van jullie nog info (gedachtes) hierover

ook een stukje over de invloed van massapsychose (eg. de situatie in the US) op het bestedingsgedrag van mensen would be nice

hope y’all can help me out

THNKZ

ONE

Voor de ramp vonden de mensen de dollar betrouwbaarder dan de euro. De dollar werd dus meer en meer waard vergeleken met de euro. Nu met de ramp denk ik dat ze ongeveer evenveel waard gaan worden. En zodra de euro als echt wettig betaal middel is wordt die meer waard dan de dollar.
Tenminste, zo denk/hoop ik dat het gaat gebeuren. Maar die bush heeft vast vuile tricks achter de hand die hij gaat inzetten zodat de dollar meer waard wordt dan de euro.

Maar daar draait het nu eenmaal om in de handel. Hopen dat je product later meer waard wordt dan het nu is.
Veel suc6 iig.
Maar ik denk:’'Zodra de euro in de portemonai is, krijgen iig de europeanen er vertrouwen in en stijgt het wel wat in waarde. Meer dan de dollar? laten we het hopen.