Euro 2000 ISO

vbimport

Ik heb de ISO van Euro 2000 gedownload (de Fairlight release). Maar nu wil ik hem fikken met CDRWIN (is voor het eerst dat ik een ISO fik trouwens)... Ik laad de CUE.. hij zegt dat dat allemaal goed is.. en vervolgens fik ik de CD.. dat gaat succesvol maar als ik dan de CD inlees zie ik helemaal geen inhoud :frowning: .. Iemand enig idee wat het kan zijn ??

Ik ken het probleem, weet niet waar het aan ligt…

Je kan hem wel branden met fireburner, te krijgen op http://www.cdrsoft.net

Hiermee doet ie het wel…

drmbs

de cue bevat niets raar ofzo?

dat ie wel leest maar verkeerd brand dan door cue

lijkt me iets van geen readout erop hebben ofzo, TOC niet aanwezig ofzo maar dat zal wel niet zijn

Dit was de .CUE die erbij zat… die lijkt me wel goed…

FILE “FLT-E2K.BIN” BINARY
TRACK 01 MODE1/2352
INDEX 01 00:00:00

Waar kan ik die ISO vinden??

als je wilt weten waar je hem vandaan kan halen moet je me ff mailen:

the.undertaker@helpt.nl

Een slechte serial?

De iso is hier te verkrijgen:

ftp://wat.dacht.je.op.dit.tijdstip.niemand.meer.die het.ziet?/pub/a/tmp/XFER/Euro_2000-FLT/

drmbs
[This Is niet toegestaan]

[This message has been edited by Ruff-Next_Gangsta (edited 15 May 2000).]

Er zijn speciale fora voorzien hé, om pub’s op te posten!!, En trouwens met de snelheid dat sommige CD-Freaks werken zou ik zeggen, begin er niet aan, goeie pubs blijven dikwijls maar enkele uren tot een dag open.
Grtz

Jaja, deze jongen heeft het antwoord!
Ik heb namelijk ook altijd dat probleem, dat ik een ISO heb gedownload, hem dan brandt met CDRWIN (versie doet er niet toe) en dat de CD dan als Audio-cd wordt weergegeven.
Zelfs als ik met 1x brandt!

Maar… met Fireburner werkt inderdaad alles naar behoren, zelfs op de max. snelheid (4x).
Ik weet niet waar het aan ligt, het is nou eenmaal zo. Misschien dat mijn IDE brander (mitsumi 4804te) niet helemaal ondersteunt wordt door CDRwin ofzo?!

[This message has been edited by Flipmo2K (edited 16 May 2000).]