Euro-2000 Commentaar

vbimport

k heb een aantal dagen geleden de zip-files voor het commentaar in EURO-2000 hier gedownload,nu is mijn vraag hoe kan ik die laten werken in het spel zelf,naar waar moet ik de bestanden extracten???en moet ik iets in het spel zelf veranderen???Kan er mij dit iemand eenvoudig uitleggen,want heb niet zo veel verstand van dat soort dingen!!!En 'Ken08' van u verwacht ik geen REPLY!!!

voor wa nie stijn???
ik weet waar ge ze moet zetten hoor
maar koop het spel toch maar bij mij hahaha
het moet in de map “in uw gat”
de groeten ken bye

ik kan de map ‘in uw gat’ nergens vinden,verduidelijk even???maar allé t is goe k zal het spel van u kopen,maar in plaats van te betalen zal ik 2 refferals voor u aanmaken !!!2 direct refferals=2x100bfr=200 frank!!

neeen stijn zo gaat da nie ik wil 200 frank cash voor men ogen zien
nie prutsen met mijn account!!!of ge verbrot het!de map in uw gat vind ge op de harde schijf.Ga naar C: dan verwijder de bestanden command.com en config.sys
dan gaat da spel zeer goe macheren

Ken08, is Moneymaker die spellen van jou koopt en die ze daarna niet kan kopieren?

Volgens mij kan ik mij een topic daarover herinneren

Als dat zo is, dan zal die het inmiddels toch wel kunnen, anders is ie wel heel stom

GR33TS, G@M3FR3@K

neen neen da is nen goede maat van mij (moneymaker) ik heb het op nen zekeren bart
vraag het maar ne keer aan den moneymaker hoe dom die kerel is!

Een goeie maat???

Waar geef je hem dan geen goed advies?

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>
het moet in de map “in uw gat”
<HR></BLOCKQUOTE>

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>
Ga naar C: dan verwijder de bestanden command.com en config.sys
dan gaat da spel zeer goe macheren
<HR></BLOCKQUOTE>

Moneymaker, staat er niet ergens een mapje dat sound heet? Vast wel toch?

Ps. Leuk taaltje hebben die Belgen zeg…

GR33TS, G@M3FR3@K

ik wil die wel helpen hoor maar ik ben hem gewoon wa aan het pesten het moet in de map
speech of zoiets.

Aha, d8 ik al.

Moneymaker, kon je dat zelf niet bedenken?

GR33TS, G@M3FR3@K

heb de bestanden command.com en config.sys verwijdert maar het spel werkt nog steeds niet,erger nog m’n pc is aan’t flippen,ik hoop toch niet dat het een grapje was van dat command.com en config.sys,want ik heb ECHT deze bestanden verwijdert!!!Hoen kan ik mn pc terug laten werken???

Whahaha, als je dat echt gedaan hebt, dan ben je dus echt heel dom ja, want die bestanden heb je nodig om Windhoos te kunnen marcheren (zoals ken08 dat zo mooi zegt)!

Ze zeggen het beste vermaak is leed vermaak. Klopt (shame on me)…

Moneymaker, wat jij moet doen is naar dos gaan en “format c:” intypen en dan op enter drukken.

GR33TS

Ps. dat was ook maar een grapje hoor moneymaker dus niet echt doen Mag wel, maar houdt dan de Windhoos cd bij de hand

Hoi Moneymaker, misschien kan dit je helpen ?Nadat je de zips hebt gedownload, unzip ze met winrar, dan heb je 27 files in winace formaat.activeer de ace.archive.( met Winace natuurlijk ) nadat je de ace files hebt extract, moet je “spceng” folder zien. Deze folder moet je overschrijven in je huidige euro2000 dir. spec locatie vb : euro2000/data/audio/spceng. ( laatste dir moet je overschrijven met de nieuwe, )
In het spelletje moet je wel onder opties, commentary /sounds/speech activeren.
Idem voor de movie add-on, enkel moet je de video dir overschrijven i.p van audio

Waar kan ik euro 2000 ergens kopen, downloaden?

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by Renaat:
Waar kan ik euro 2000 ergens kopen, downloaden?<HR></BLOCKQUOTE>

Probeer het eens in dit forum

GR33TS, G@M3FR3@K

hi cyber asian,alvast bedankt voor de uitleg,maar eigenlijk snap ik er niet veel van.dit komt omdat ik weinig ervaringen heb met winrar!!is er geen ander manier op de commentaar te activeren???Dit heb ik gedaan en het werkte niet:eerst de bestanden ge-extract en daarna in de spceng map geplaatst…maar zonder resultaat…help mij aub!!!

Hey, Om te beginnen kan je winrar downloaden op deze website : ftp://ftp.netlab.sk/public/rarsoft/rar/wrar27b5.exe

Het is wel een evaluatie versie, Winrar werkt ongeveer hetzelfde als winzip.

De euro 2000 files waren gepost in winzip files, denk ik, dus je moet eerst al de winzip files extracten in een tijdelijke map, eens al de winzip files in de tijdelijke map geplaatst zijn, moet je winrar gebruiken om de speechfiles te extracten, waarom men dit zo gedaan had weet ik niet, maar ze proberen de files zo klein mogelijk te maken :wink:
Dus in de tijdelijke map moeten er 27 files zijn met 1 winrar archive.exe
Je moet dan de winrar archive dubbelklikken,en dan zal je “spceng” folder moeten zien.
Je klikt 1 maal op die spceng folder, en kiest de “Extract to " button in de toolbar.
,dan kan je een lokatie aanwijzen, dus dan moet je de lokatie zoeken waar je euro 2000 hebt geinstalleerd, vb : c:\euro2000\data\audio ,nu in die folder heb je al een spceng folder, maar die is leeg dus je kan die gewoon overschrijven.
Bij het extracten van de winrar archive zal het de vraag stellen om al de files te unraren of enkel de geselecteerde files, je moet de optie nemen, " Process all files in all volumes from the current” nu als je de winrar files hebt geextract, zal je een folder zien “eur2kpbp” en daarin de folder “spceng” move gewoon de spceng folder in de c:\euro2000\data\audio en overschrijf de huidige spceng folder. Dan eens in het spel, moet je de speech activeren in de optie menu. de speech werkt want ik speel al 1 week die euro 2000 met speech en ik heb er nog geen problemen mee gehad.
Succes ermee.

Stijn jongen dommen hond!!!
koop het toch gewoon bij mij dan ben je van die miezeri vanaf !!!
en dan heb je de intro menu muziek en alles !!! voor maar 1900 frank !
en wa word het?

voor 1900 bfr , wel een beke veel he, kunde beter naar de winkel gaan

tja da was maar een grapken he !!!
200 frank maar da weet hij wel.
bye

hey ken, was gewoon m’n gedacht aan het zeggen, ni slecht bedoeld of zo.