Euphoria

vbimport

Hey Euph..,ik kan de bios versie van de viper niet te pakken krijgen via de diamond properties,geeft geen bios versie aan,als ik de flash uitvoer doe ik de viper dan niet naar de kl..?Of is er dan nog een weg terug?
nb:zelfs bij het instellen van screensavers krijg ik nu een application error( this program has performd an illegal...)je weet wel!Voor de rest werkt alles prima!
Nog vraagje,ben op zoek naar WINKING NL,facturatieprog,ergens?
LU

Ludo, je kan zien welke Bios versie je Viper heeft als je je PC opstart. Dus direct als je hem aanzet zie je staan: Vipper 550/Bios revision 1.95c (bijvoorbeeld). Daarna gaat hij pas werken via de Award/CMOS Bios. Het “flashen” van je bios kan (als je dit verkeerd doet) tot gevolg hebben dat je je kaart kan weggooien. Schrik niet, de kans dat het fout gaat is nihil, maar zorg dat je zeker weet WELKE versie V550 je hebt. Flashen met TV-OUT firmware terwijl je die niet hebt kan dus het einde van je kaart betekenen.

Kijk anders eens bij: http://www.driverguide.com

Succes! Mocht je nog wat willen weten, dan zie ik het wel. =)

Ludo, je kan zien welke Bios versie je Viper heeft als je je PC opstart. Dus direct als je hem aanzet zie je staan: Vipper 550/Bios revision 1.95c (bijvoorbeeld). Daarna gaat hij pas werken via de Award/CMOS Bios. Het “flashen” van je bios kan (als je dit verkeerd doet) tot gevolg hebben dat je je kaart kan weggooien. Schrik niet, de kans dat het fout gaat is nihil, maar zorg dat je zeker weet WELKE versie V550 je hebt. Flashen met TV-OUT firmware terwijl je die niet hebt kan dus het einde van je kaart betekenen.

Kijk anders eens bij: http://www.driverguide.com

Succes! Mocht je nog wat willen weten, dan zie ik het wel. =)

Euph,ik heb de viper geflashd,alles OK,heb er ook de detona drivers opgezet,daarna de 3d demo gedraaid van CM,yes !!!
Benchmark =1987,ik denk dat dat redelijk goed is,ja toch?
Bedankt voor de hulp en hopelijk tot wederhoren.
Moest er iets speciaal zijn E-mail = Ludo.laenens@advalvas.be
Bye !