Euh Napster?

vbimport

zit ik in Cd freaks dutch general komt er ineens een schermpje van Napster op de voorgrond.
het was weer zo snel voorbij dat ik niet eens gezien heb wat het precies was.
weet iemand daarvan ??

en waarom werd deze topic gesloten ?
dit is toch echt een serieuze vraag.
hier snap ik nou niks van.

als ik wil kwalleballen doe ik het NOOIT hier bij Dutch: Serious Questions & Answers.
als ik hier iets plaats meen ik het serieus en wil ik dat dat ook zo behandeld word.

ik weet niet wat er gebeurde en hoop dat anderen er een antwoord op hebben.
word je zo gekontroleerd of zo ?

als jullie perse willen closen doe dat dan met die etters die hier steeds bezig zijn.
maar niet met normale vragen van normale CD Freakers die het goed voorhebben met Cd Freakers.

en nou ben ik behoorlijk pissig, wat maar zelden gebeurd.

toch wil ik er vanuit gaan dat dit een vergissing van jullie ( wie dan ook )was.
en zo niet hoor ( lees ) ik het wel.

Wat bedoel je precies met schermpje van Napster? Een Internet Explorer popup? Het programma Napster zelf?

[This message has been edited by sampoo (edited 04 June 2000).]

een schermpje van napster waarin een loopbalkje te zien was.
maar zoals ik zei in een flits was het weer weg.

Het programmaatje is je library aan het checken of een verbinding aan het maken met de server !

Dat betekent dat je hem nog op Stand-by hebt staan in je Sys-tray, dan herinnert hij je er aan dat ie Nog aan Staat.

He Portje*,

Vergeet Napster want die word aan alle kanten in de gaten gehouden. Kijk maar wat onder druk van bv metalica allemaal kan bij Napster. Gebruik eens het programma Scour Exange te vinden op www.scour.com het werkt zelfs sneller als Napster want hun servers zijn nog niet zo druk bezet. Teven kun je ook gemakkelijk op andere extensies zoeken zoals gif jpg mpeg etc. Probeer het eens een keertje ! Trouwens nog een karpertje gevangen met hemelvaart ?
.-=XiNiX=-.