Ethernetkaart (en website)

vbimport

Ey dudes,

Ik heb ADSL besteld tijdje terug. Kreeg ik ineens bericht dat ik het ook ECHT GA KRIJGEN!!! Nou, ethernetmodem besteld blablabla, maar dan moet je dus ook een ethernetkaart nemen… …wie weet WAT dat precies is, WELKE ik meot nemen, WAARVANDAAN :slight_smile: ? Dus liefst; iemand die mij een winkel kan geven met de exacte naam van zo’n kaart; want ik zie in geen enkel pcblad staan: ethernetkaart…

Alvast bedankt :slight_smile:

over die website
(mijn website doet het trouwens niet (www.jpdesign.f2s.com)… …weet iemand of er problemen zijn bij f2s, of dat het ergens anders aan ligt? Ik meel ze morgen ook nog wel ff…)

Originally posted by jpschadde
[B]Ey dudes,

Ik heb ADSL besteld tijdje terug. Kreeg ik ineens bericht dat ik het ook ECHT GA KRIJGEN!!! Nou, ethernetmodem besteld blablabla, maar dan moet je dus ook een ethernetkaart nemen… …wie weet WAT dat precies is, WELKE ik meot nemen, WAARVANDAAN :slight_smile: ? Dus liefst; iemand die mij een winkel kan geven met de exacte naam van zo’n kaart; want ik zie in geen enkel pcblad staan: ethernetkaart…

Alvast bedankt :slight_smile:

[/B]

Ze bedoelen hierbij een netwerkkaart je kunt hier kiezen uit vele merken ik zelf gebruik alleen maar 3comkaarten zijn wel een stuk duurder als de rest maar werken naar mijn mening het best van allemaal.Deze gebruik ik
http://www.3com.com/products/en_US/detail.jsp?tab=features&pathtype=purchase&sku=3C905C-TX-M
Hier hebben ze veel verschillende netwerkkaarten http://www.mr-at.nl/

:cool:

die van 3Com is idd erg goed > ik gebruik hem ook al een tijdje voor mijn mxstream en heb nog nooit problemen gehad! (in mijn compaq computertje > dus dat zegt heel wat! :smiley: )

Originally posted by jpschadde
over die website
(mijn website doet het trouwens niet (www.jpdesign.f2s.com)… …weet iemand of er problemen zijn bij f2s, of dat het ergens anders aan ligt? Ik meel ze morgen ook nog wel ff…) [/B]

Mijn f2s-site’s zijn altijd afschuwelijk traag…, als je website niet meer werkt kan het zijn dat er iets illegaal opstond…, dan verwijderen ze hem bij f2s onmiddellijk.

Originally posted by m-pox
[B]

Mijn f2s-site’s zijn altijd afschuwelijk traag…, als je website niet meer werkt kan het zijn dat er iets illegaal opstond…, dan verwijderen ze hem bij f2s onmiddellijk. [/B]

Dan zal het wel aan die duizenden serials gelegen hebben :stuck_out_tongue:
Iemand die een andere gratis goeie host weet :)?

En ik ga dan maar zo’n 3com kaartje aanschaffen :slight_smile: Kan ik eindelijk ADSLen:)

Ik heb op die mr-at.nl site gekeken en zag daar het volgende staan (3com vond ik te duur):
Realtec PCI 10/100Mb/s UTP 30,-

Is dat ook gewoon een ethernetkaart (zal wel :slight_smile: ) en waar staat dat UTP voor? Sjezus ik ga me steeds dommer voelen trouwens :frowning: maarja ik ben hier om wat bij te leren :p…