Estland Nederland

vbimport

wie denken jullie dat er wint ik hoop en denk dat nederland wint

Estland-Nederland 0-4
België-Letland 4-0
Dit lijkt wel een derby

Nederland zal straks wel met grote cijfers winnen al maakt het niet meer veel uit omdat Nederland het bijna niet meer in eigen hand heeft of ze naar het WK kunnen

Na, als de rest zich ook ff volsnuifd, dan winnen we vast :slight_smile:

het is natuuelijk mar de vraag tenkoiste van wat

ierland portugal is begonnen en het is 0 - 0als zullie gelijk spellen is er voor nederland weer iets meer kans dat ze naar het wk gaan

Ik hoop dat ier-por gelijkspel wordt maakt niet uit hoeveel maar liefst 0-0:). En nederland wint vanavond (=moet winnen). Als ze niet winnen krijgen we hier problemen:(. We hebben vanavond openingsavond op de kermis en est-ned wordt op groot scherm uitgezonden:). Alleen verliezen:(… dan wordt het zuipe en waarschijlijk vechtpartijen en dat zou de sfeer weer zo klote maken. En dat moeten we dus ech nie hebben.

al die vechtpartijen vind ik zoiezo on nodig wie er ook wint of verliest verpest is onsportief .:frowning:
tussenstanden
groep 1 rusland joegoslavie 1 - 0:)

groep 2 ierland portugal 1 - 0:D
:confused:
broep 3 noord ierland bulgarije 0 - 1 :o
:stuck_out_tongue: :cool:
groep 5 wales polen 1 - 2
armënie wit rusland 0 - 0;)

voor zover de tussenstanden vervolg komt :rolleyes: :eek:

eindstand
groep 2 ierland portugal 1 - 1:)

groep 3 noord ierland bulgarije 0 - 1

groep 5 wales polen 1 - 2

tussenstanden
groep 1 rusland joegoslavie 1 - 1

groep 3 ijsland malta 0 - 0

groep 4 zweden slowakije 0 - 0

groep 5 armenië wit rusland 0 - 0
oekraine noorwegen 0 - 0

groep 8 georgie italië 0 - 0

eindstanden:

groep 1 rusland joegoslavie 1 - 1:)

groep 5 armenie wit rusland 0 - 0:)

tusenstanden :slight_smile:

groep 2 estland nederland 0 - 0:)

groep 3 ijsland malta 2 - 0:)

groep 4 zweden slowakije 1 - 1:)

groep 5 oekraine noorwegen 0 - 0:)

groep 7 liegstenstein georgië 0 - 0:)

groep 9 finland duitsland 0 - 0:)

zie verdere uitslagen nos teletext 643:) sluit nu af want moet morgen bij mijn opa en oma barbequen:p :stuck_out_tongue:

Netjes, ze hebben 2-4 gewonnen. In de laatste minuut nog 2 doelpunten…

Ja, die laatste was echt fun…
Alleen ik mag die van Nisterooy niet zo, wat een lange sukkel zeg :slight_smile:

Dat coal van de Boer was ook mooi :slight_smile:

dat doelpunt van " de boer " was echt wel gelijk ne BOER gescoord :slight_smile:

Ik vond Nederland alleen wel zeeeeer slecht verdedigen. Hoe die Esten er een paar keer voorbij liepen… :frowning:

kut ik keek aleen de eerste helft omdat er niet werdt gescoord ging ik maar niet verder kijken. 6 kools gemist :frowning:
wanneer is de herhaling?

Nederland heeft de match in de laatste minuten nog kunnen kopen, daar is die laatste goal een duidelijk voorbeeld van. Als ze geen doping pakken gaat het toch moeilijker.:stuck_out_tongue:

Originally posted by phrozeman
Alleen ik mag die van Nisterooy niet zo, wat een lange sukkel zeg :slight_smile:

Wat vind je dan van Melchiot. Die kerel kan niet eens voetballen en als die een keer de bal heeft dan struikelt die over zijn benen dus die hoeft Louis ook niet meer te selecteren voor de volgende wedstrijd :smiley:

Het zou een keer goed zijn wanneer Oranje de eindronde niet haalt, zij kunnen dan bouwen aan een nieuw team. Ik persoonlijk heb al verschillende basisspelers afgeschreven, nl.

• Van De Sar: hij wint geen punten meer voor zijn ploeg en is geen betrouwbare factor meer.
  • F. De Boer : Mister ‘tikkie-breed’ kan gewoonweg het niveau van snelle spitsen niet meer aan… ik had hem vorig jaar al afgeschreven.
  • Overmars: heeft zelden nog een geslaagde actie… en heeft ook totaal geen variatie.

Zo kan ik ook nog een paar opnoemen die enkele geslecteerd zijn. Waar ik op doel is dat er nieuwe, jonge spelers geselecteerd moeten worden die nog gretig zijn en willen leren. Zij krijgen daar pas de tijd voor, wanneer Oranje een keer de eindronde niet haalt…

GrTZ

Enigm@star

Tsja, het was weer kutjekut hoor. Alleen die van Nistelrooij die kan goed geld verdienen. Als ie slim is stuurt ie het flimpje van de laatste goal naar de leukste thuis of america’s funniest home (of football) video’s. Krijgt nog 20 ruggen ook voor 1 loopactie.

Wat was die Eststeste keeper eigelijk aan het doen, dat heb ik niet goed kunnen zien? Wat zijn jullie ideeen daarover.

1 Hij was op de tribune chickies uit aan het zoeken
2 Hij had net een enorme wolf gevonden in zijn neus
3 Hij was aan het barbequen
4 etc