Essent@home

vbimport

Heeft iemand van jullie kabelinternet bij essent@home?
En hoe snel is dat dan?

GreetZ

Hoi ik heb ook essent@home
Ik haal meestal met downloaden een snelheid tussen de 100 en 200 K/sec met uitschieters tot 300+ en je hebt geen data limiet

Hoeveel kost essent nou dan? Ik dacht iets van 90 gulden/maand. Maar ik weet het niet meer zeker.

Essent kost f 89,- per maand en f 299,- aansluitkosten (…). En daarna zit je er voor een jaar aan vast. Na dat jaar kun je maandelijks opzeggen. De snelheid is over het algemeen prima, zoals Renda al zei en geen limiet is ook tof. Het is duur, maar het maakt het internetten tig keer leuker!!

poeh, die maandkosten vallen wel mee als je zo’n nen snelheid kan behalen maar dien aansluitkosten zijn wel reteduur.

maar de eerste twee maanden zijn nu wel gratis…

met mijn telefoonrekening vind ik aansluitkosten van 2000 nog een koopje…
per maand zou ik ook meer dan 200 piek betalen zonder moeite… 300 ook nog wel…

als ik dan snel internet, geen telefoontikken en no limiet had

alleen hier bij mij zit natuurlijk geen enkele kabelboer in de buurt

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by TheDuke:
alleen hier bij mij zit natuurlijk geen enkele kabelboer in de buurt<HR></BLOCKQUOTE>

Waar is hier? Nederland heeft toch een redelijke bekabeling?
Ook andere mogelijkheden overwogen? (dsl, sateliet)

[This message has been edited by Clint (edited 09 July 2000).]

Altijd alles is beter dan casema !!!

Neem dus essent !

Heb ik ook en haal op ftp’s 2 mb per seconde. Op de meeste site’s maar 200 k/b !

Weet wat je zegt.
Ik kan me niet voorstellen dat Casema slechter is dan UPC.

nou erger dan casema kan het echt niet the_matrix het is echt in en in triest aleen snachts haal je met geluk wat snelheid zoals nu op zondag mag je blij wezen als je kan inloggen en surfen…

en daar betaal ik 60piek per maand voor krijg nu wel wat geld terug en 25% korting maar zou liever een goede verbinding hebben!
maar asdl gaat dit jaar komen dan is het echt mazzel voor casema…

ESSENT ROELT gewoon weg !
ESSENT ROELT gewoon weg !
Over ADSL gesproken www.adslprovider.net www.adslprovider.net www.adslprovider.net www.adslprovider.net

Ik heb al een hele tijd een kabelaansluiting via Essent, toen ze nog gewoon Palet waren en ik vind het in vergelijking met UPC en Casema de betere.
Je krijgt nu inderdaad bij lidmaatschap 2 maanden gratis (tot 15 juli geloof ik) en als je veel internet is het alleen maar goedkoper…oohh had ik trouwens al gezegd dat mijn werk een verkooppunt is

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by Clint:
Waar is hier? Nederland heeft toch een redelijke bekabeling?
<HR></BLOCKQUOTE>

niet dus he , hier in de buurt (brabant, is nergens kabel te krijgen.

Ik zit ook in Brabant hoor, maar hier in Tilburg wel degelijk Essent@home! Lekker snel… :slight_smile:

Essent Rulez…