Ervaringen met (kijkshop) Marquant CD/MP3 player

vbimport

heeft 1 van jullie maybe ervaring met de Marquant CD/MP3 speler die voor (relatief) weinig $$$ in het Kijkshopfoldertje staat?

hoe staat het met de kwaliteit en schokbestendigheid and stuff?

en heeft dat ding een LINE OUT?

of hebben jullie misschien alternatieven in deze prijsklasse?

thnkz!

ONE

Hallo [-=¤Ðã®kçhi£Ð¤=-],

Ik gebruik de cd-speler nu al een maand en hij werkt perfect.
Heeft een line-out en 2 Minuten ESP voor MP3 en 45 Seconden voor audio-cd.

Nog geen problemen gevonden.

Gewoon kopen je zult er geen spijt van krijgen.

mooi…eerste verjaardagscadeautje is dus gevonden :wink:

ONE

vanmiddag zag een hele hap liggen bij de kiekshop…

maar euh, hoe is de kwaliteit van b.v. het hoofdtelefoontje, klinkt het een beetje? enneh, zie je ook de titels op de display?

vertel eens wat meer, want ik heb ook wel intresse :slight_smile:

hummmmm
[added]

geeft je te denken…

Originally posted by SoulShower
[B]
hummmmm
[added]
http://forum.showyoursound.nl/topic.asp?TOPIC_ID=888[/added]

geeft je te denken… [/B]

yeah, maar het gaat in die topic wel over autoradio’s…(and besides, het is inderdaad goedkoop)

maar vertel please eens wat meer mr rheijden!

ONE

Ik kreeg vorige week een blaadje van Conrad door de bus, waar ook een MP3 autoradio van JVC als aanbieding in stond… was wel wat duurder (rond de 370 Euro), mischien vindt je wat meer info. op de Conrad site… anders kan ik nog wel ff het blad opzoeken en het type nummer geven.

mazzl

Edit:

Ik heb ff verder gezocht… hier vindt je de volledige info over de MP3 autoradio Cd-speler

Flikker die hoofdtelefoon maar gelijk weg en koop er een goeie Sennheiser bij (je 2e cadeautje). Dan klinkt het 10x beter.

goedkoop krap ding slim X toch iets beter -o-

hell, ik heb hem gekocht (zat erin natuurlijk :stuck_out_tongue: )

en ik moet zeggen

hij doet het fantastisch!

ideaal dingetje voor 80 euro…speelt zelfs multi-session cdrw’s af!

alleen ff andere headphones scoren, maar voor de rest…hulde! (ok, dat gaat te ver :stuck_out_tongue: )

aanradertje dus

ONE

hoe lang doe je ongeveer met een set batterijen?

ik gebruik hem vandaag pas ‘echt’ voor het eerst en heb er volledig opgelade batterijen ingestopt

I’ll let ya know

ONE

BETER!! Ik ga deze ook halen :smiley:
Thx voor de ‘tip’:)!

YAAAAHAAAA!

Ik hep m ook; dat ding roeleert vet, alleen die Kijkshops zijn rare tenten. Sowieso nergens te vinden :S

MAar dat ding is wel relaxed, en ik doe nou 3 uur met een setje batterijen… …weet niet of ie t nog heel veel langer uit zal gaan houden :smiley:

AANRADERTJE!

LOOOOOOOOOOOL 3 uur max wat een troep jezus ik doe met me slim x 17 uur (accu)

Originally posted by NightForce
LOOOOOOOOOOOL 3 uur max wat een troep jezus ik doe met me slim x 17 uur (accu)

uiteraard is dat ding beter…maar:

-jpschadde zegt dat hij er OP DAT MOMENT 3 uur mee aan het doen was…

-het scheelt nogal wat in prijs vind je niet? en hoeveel méér (en dan bedoel ik dus dingen waar je daadwerkelijk wat aan hebt) kan de SlimX dan?

komt nog bij dat het dingetje nu zelfs ook nog eens in de aanbieding is bij de Kijkshop

just a thought…:bigsmile:

ONE

ik heb m net een dag en dat ding doet het PERFECT. de beste die ik ooit heb gehad en dat zijn er nogal wat.
hij doet t nu al 10 uur, met esp aan. je kunt directories skippen.
je kunt dus complete directories op de cd-rw schijf zetten, die selecteren en dat speelt ie gewoon af. er zit een adapter bij en je kunt er battarijen mee opladen.
mijn beste koop ooit. het geluid is ook prima ik heb de oordoppies niet getest ik had nog goede)

143 nummers op een cdtje rules echt wel :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

edit: oh ja , hij slaat ook niet over ook al schud je er wezenloos mee

Zijn er ook nog meer spec’s te noemen? Zoals of er een Mute functie op zit, ascecoire :confused: aansluiting, welke bitrate(s), naam vh nummer in het scherm,etc.
Ben van plan deze ook aan te gaan schaffen, aangezien afgelopen weekend mijn radio ongevraagd van eigenaar is veranderd :frowning:

mute functie? hij kan gewoon op pauze
bitrate weet ik niet maar het klinkt gewoon goed
er zit een remote aansluiting op,
geen naam van nummer in scherm.

alle belangrijke shit zit er iig op.

Ik heb nu een Napa 380 die op mini cdtjes werkt, maar ik ben toch maar van plan een andere MP3 speler aan te schaffen, zoals deze Marquant.

Want de (bijgeleverde) oplaadbarebatterijen van die Napa gaan hoogstens 1,5 tot 2 uur mee, dat is echt veel te kort!
Geen aanrader dat ding dus :frowning:

Hallo!,

Ik heb zo’n apparaat en hij doet het perfect wat cd’s/cd-rw’s en MP3 betreft!

Hij heeft ook een line-out eraan hangen!

Ik heb alleen een probleem als ik een zender op de radio heb vastgelegd en ik neem de contactsleutel uit het contact dan is/zijn de zender weg en moet ik ze weer opnieuw instellen.
Weet jij misschien iemand die daarvoor een oplossing heeft??

Greetz!

Jack