Ervaring met www.gsmcentre.nl

vbimport

Hey

ze hebben daar een goede aanbieding van abonnementen, maar ik wil graag weten of jullie er ervaring mee hebben en wat deze dan zijn…

www.gsmcentre.nl

Is het een goed bedrijf of zo’n bedrijf dat niet helemaal te vertrouwen is… graag jullie mening voordat ik een abbo daar afsluit.

greetz,

Doe mijn zaken met www.gomobile.nl (overigens een sponsor van CD Freaks)

mja, bedankt voor de site, maar iemand wel ervaring met gsmcentre.nl?

"k weet niet , ziet er wel aardig uit. Maar 7 dagen omruil recht is een beetje kort (als alles met de post gaat).

Ik doe het liefst geen zaken meer met dat soort online winkeltjes. Te veel poespas.

Lees mijn verhalen op www.telecomvergelijker.nl in het forum van de gsmshops onder de shopnaam gsmcentre.nl

Totale afrader. Ik had 21 maart een cashback moeten krijgen en die heb ik nu nog steeds niet. Ik heb de laatste 10 dagen minimaal 2x per dag ze proberen te bellen. Maar neemt niemand op…

Ik moet nog steeds (wil ik via mijn neef doen want die heeft rechten gestudeerd) actie ondernemen om ze alsnog te laten betalen. Als dat niet lukt overweeg ik zelfs aangifte van oplichting bij de Politie!!

Originally posted by Johanvdv
Ik moet nog steeds (wil ik via mijn neef doen want die heeft rechten gestudeerd) actie ondernemen om ze alsnog te laten betalen. Als dat niet lukt overweeg ik zelfs aangifte van oplichting bij de Politie!!

Aangetekende brief sturen waarin je ze een redelijke termijn geeft (2 weken) om alsnog te betalen. Als ze binnen 4 weken niet betaald hebben rechterlijke stappen dan wel deurwaarder.
(heeft bij mij ooit prima geholpen, binnen een week was het afgehandeld)

Zijn standaard brieven voor te vinden op internet.

Hoi Smart@$$ ,

Ik had zoiets ook al in gedachten. Weet jij eventueel ook nog waar je dergelijke standaard brieven kan vinden. Wil je me daar een link voor geven aub…

Thanx,

Johanvdv

http://zelfstandigen.cms.fnv.nl/renderer.do/menuId/16494/sf/16494/returnPage/16494/itemId/2879/pageId/14585/instanceId/16478/

Ben ik verplicht om mijn debiteur aangetekend te manen?
U bent niet verplicht om de aanmaning aangetekend te verzenden. Maar natuurlijk is het zo dat een incassobureau het meest gebaat is bij een zorgvuldig opgebouwd dossier. Aangetekende aanmaningen doen u in elk geval in juridische procedures sterker staan. Het voorspelbare weerwoord van menig dubieus debiteur dat een aanmaning nooit ontvangen is, leidt tot irritatie en tijdverlies. Bij grote vorderingen is het natuurlijk altijd raadzaam correspondentie aangetekend te versturen.