Ervaring met kabelinternet in Limburg

vbimport

Heeft iemand positieve of negatieve ervaring met kabel-internet “PALET@HOME” in de province Limburg, dan hoor ik het graag.
Wil nl. overstappen op kabel.

Ik woon ook in Limburg, maar hier hebben ze nog geen kabel. Maar ik heb gehoord dat internet via de kabel in Limburg niet zo snel is. Maar dit heb ik ook maar gehoord hoor!

En trouwes, Essent@home heeft Palet@home overgenomen… 't is maar dat je het weet!

Ik woon in Weert, en de kabel internet is hier nog razendsnel. Er zijn nog maar weinig gebruikers hier dus is het nog snel.

Ik ben zeer tevreden.

Essent Rulez !!
Woon in Hoensbroek daar krijgen we nog laaaaang geen kabel jammer genoeg.
Fuckers wat het zijn, maar Essent is de beste in NL samen met chello dacht ik.

Rush

Ik heb ook internet via de kabel, van essent@home. Ik woon in brabant, maar dat maakt denk ik niet veel uit. Het is echt heel snel, 200 kb <— snelle surfers denk aan tucows enz.

20 kb; het minimale van wat ik heb, Bijna nooit lager.

met napster heb ik soms 60 kb of hoger, maar vaak 20 kb.

het is een heel fijne provider, want je hoeft niet te betalen voor de aantal mb’s die je binnen haalt, Bij ander is dat meestal wel zo. Dan moet je als je over 500 mb per maand zit, geld exctra betalen. Denk aan een paar cent per MB, en dat is heel veel.

Ik hoop dat ik je goed geinformeerd heb.

Greetz,
RMX

woon ook in limburg, maar hier komt voorlopig nog lang geen kable;
wel krijgen we @home als we kabel krijgen en ik heb dit bij andere gezien maar dit is razendsnel, een v/d snelste providers van nl