Errors in nero

vbimport

hoi wie weet wat de volgende meldingen betekenen
in nero
command sequence error
could not perform fixation
could not perform end track
power calibration error
:confused:

installeer eens de laatste nieuwe firmware voor je writer !
je gaf wel niet veel info :frowning:

Reïnstall Nero eens en zet de optie Power Calibration eens uit.
Wat voor merk CDR heb je gebruikt?!

hoi scooby2
ik gebruikte een philips3610 brander maar ik kan nergens aan een nieuwe firmware komen
ik heb het volgende gedaan een aopen cd-rw 2040 geleend en het brand als de hel ik denk dat de philips3610 kapot is?
:confused: :confused: :confused: :confused: :confused:
groetjes

hoi wookie
ik gebruikte een philips3610 brander maar ik kan nergens aan een nieuwe firmware komen
ik heb het volgende gedaan een aopen cd-rw 2040 geleend en het brand als de hel ik denk dat de philips3610 kapot is?
ik heb met de volgende merken cdr,s geprobeerd te branden
arita;philips;princo;traxdata;platinum daar moet toch wel een brandbare cd tussen zitten

groetjes:confused: :confused: :confused: :confused:
ps waar kan ik de power calibration uit zetten ik zoek me wild maar ik zie niks

Daar kun je wel van uitgaan ja. Philips heeft snel last van ‘fixation’ problemen omdat ze (geloof ik) gebruik maken van plastice onderdelen i.p.v metalen. Hoe het precies zat weet ik niet meer…

hoi G@M3FR3@K

bedankt voor je reply ik was er al bang voor:confused:

Originally posted by samsung
ps waar kan ik de power calibration uit zetten ik zoek me wild maar ik zie niks

Staat op de laatste instellingenpage voordat je op de button WRITE drukt!

Laat hem hem eens op de helft van de snelheid branden. Wij hadden hier een plex en die doet het ook niet meer op 8x maar wel op 4x. Kreeg ook allemaal fout meldingen.
Zoals je zelf al aangeeft heb je een andere geleend die het wel goed deed. Dus het ligt niet aan NERO maar aan je brander. Probeer hem een schoon te maken. Dat wil ook nog wel eens helpen.:slight_smile:

We hebben nu een PLEX 24x10x40A in diezelfde PC en brand als de hell.:stuck_out_tongue: